Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2003 #1 Skrevet 14. oktober 2003 Er det ikke på tide at vi starter et kor her inne på KG? Som Følsomdusjsangerengel har jeg jo nesten ansvaret for det. Noen som ønsker å melde seg på? Begrunn gjerne. Håper det blir noen lystige sanger her. Sangtekster tas i mot med glede Vennlig hilsen Kordirigent
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2003 #2 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg er med. Noen som kan noen freshe gospelsanger? :o Eller må jeg være med i den derre lystige engel-klubben deres for å få synge???
Gjest Madam Felle Skrevet 14. oktober 2003 #3 Skrevet 14. oktober 2003 Er det ikke på tide at vi starter et kor her inne på KG? Som Følsomdusjsangerengel har jeg jo nesten ansvaret for det. Noen som ønsker å melde seg på? Begrunn gjerne. Håper det blir noen lystige sanger her. Sangtekster tas i mot med glede Vennlig hilsen Kordirigent Hallo, er dere blind? Vi har allerede et kor her inne http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=50528
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2003 #5 Skrevet 14. oktober 2003 Ja, dæven! Har ikke fått med meg det jeg da. Da blir jeg ingen korleder likevel... Kanskje jeg kan bli en form for assistent? Jeg kan bla i noteheftet... ?
Gjest Madam Felle Skrevet 14. oktober 2003 #6 Skrevet 14. oktober 2003 Ja, dæven! Har ikke fått med meg det jeg da. Da blir jeg ingen korleder likevel... Kanskje jeg kan bli en form for assistent? Jeg kan bla i noteheftet... ? Noterer deg herved som asistent, men da må du komme opp med sanger også Dagens sang er lagt ut, så det er bare til å sette igan å øve Velkommen skal du være
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå