Gå til innhold

Belle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ostemuffins er kjempegodt! :sikle: Spesielt med litt pizzakrydder på toppen og evt litt skinkebiter i.

Jeg har også vært skikkelig på ebay-stellebagkjøret. Endte opp med å handle i helga, så nå er jeg spent på når den kommer! :jepp:

Mmm, det hørtes godt ut. Bruker du da vanlig muffinsrøre? Eller blir det kanskje litt kræsj? :klø:

Å, spennende. Jeg tror vi skal gå for en billig en i starten ihvertfall, siden vognen blir såpass dyr. :sjenert:

Burde gå til innnkjøp av et slikt muffinsbrett nå kjenner jeg :) Men frem til da får jeg prøve meg frem til hvor mange jeg får :)

Jeg har to, jeg. :sjenert: Det er så utrolig mye lettere, i tillegg til at muffinsene også blir mye finere. :jepp: Du finner billige på Obs ihvertfall.

Syns det er vanskelig å bestemme seg jeg for stellebag jeg...

Det er jo så mye fint å velge i!

også har jeg vel litt krav til hvordan den skal være og så må innfris... les: både meg og mannen skal kunne bruke den, den skal ha flere små lommer, matche vogna litt, osv osv

Ja, det er et hav der ute. :bond: Matching er obligatorisk. :fnise: Synes også det er fint om det er en innebygget stellematte og kanskje en termolomme og to. :tommelsmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke vanlig røre nei. Blir vel fort litt feil med søte ostemuffins.. :fnise: Bruker en oppskrift som er inspirert av en MarianneE har i "matboksen" sin her inne, med kesam og revet ost. :spise:

Skrevet

Speaking of både muffinsbrett og eBay, så kjøpte jeg mitt muffinsbrett på eBay. :fnise:

Veldig fornøyd, og prisen inkludert frakt ble på cirka 80 kroner. :tommelopp:

Muffins med ost, skinke og pizzakrydder på toppen hørtes veldig godt ut da! I likhet med ost- og skinkehorn så må vel dette være ganske praktisk å ha i fryseren? :sikle:

Skrevet (endret)

Bruker ikke vanlig røre nei. Blir vel fort litt feil med søte ostemuffins.. :fnise: Bruker en oppskrift som er inspirert av en MarianneE har i "matboksen" sin her inne, med kesam og revet ost. :spise:

Hmm, ja, kan tenke meg det er en av de kombinasjonene som kanskje ikke passer helt. :lol: Men skal lete litt og se om jeg finner oppskrifter på frokostmuffins. :sikle:

:bond:

Skikkelig pene navn!! :hoppe:

Tusen takk. Det synes jo vi også. Duh, liksom. :fnise:

Speaking of både muffinsbrett og eBay, så kjøpte jeg mitt muffinsbrett på eBay. :fnise:

Veldig fornøyd, og prisen inkludert frakt ble på cirka 80 kroner. :tommelopp:

Muffins med ost, skinke og pizzakrydder på toppen hørtes veldig godt ut da! I likhet med ost- og skinkehorn så må vel dette være ganske praktisk å ha i fryseren? :sikle:

Det var jo ikke så aller verst. Hvor mange muffinser er det plass til der? Mener jeg ikke betalte noe særlig mer for mitt fra Obs, med 12 hull. :jepp:

Gratulerer med 3 års kjærlighetsdag forresten. :rødme:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Ser du stresser litt med innkjøp, nesten glad jeg ikke er kommet helt dit ennå, men selvsagt har jeg skrevet liste over alt vi trenger/må ha :ler: kjøper nok ikke noe før etter UL :fnise:

Navn til den lille :sjenert: PM??

Skrevet

Ser du stresser litt med innkjøp, nesten glad jeg ikke er kommet helt dit ennå, men selvsagt har jeg skrevet liste over alt vi trenger/må ha :ler: kjøper nok ikke noe før etter UL :fnise:

Navn til den lille :sjenert: PM??

Det er vel mer en besettelse enn stress. :hoho: Men joda, har begynt å tenke med litt smågru på alt som skal kjøpes (og på hvor dyrt det kommer til å bli). :haar: Men det er mest gøy. :jepp:

Det skal du få. :nigo:

Skrevet

:dåne: Fytti så mange fugly stellebager det finnes der ute.

Skrevet

Det trenger ikke å bli sånn helt avskrekkende dyrt da, spesielt når man er ute i god tid. Vi fikk f.eks kjøpt vogna vi hadde sett oss ut til en billig penge på Finn, og nå har vi handla diverse på januarsalg. Det er mye penger å spare hvis man bare har tid til det og holder hodet kaldt! :jepp:

Skrevet

Det trenger ikke å bli sånn helt avskrekkende dyrt da, spesielt når man er ute i god tid. Vi fikk f.eks kjøpt vogna vi hadde sett oss ut til en billig penge på Finn, og nå har vi handla diverse på januarsalg. Det er mye penger å spare hvis man bare har tid til det og holder hodet kaldt! :jepp:

Ja, det er jo sant. Det er vel mest tanken på vogna som avskrekker meg da. Ingenting av det andre kommer jo til å komme i nærheten av den. Seng, for eksempel, har vi arvet. Og det blir nok også noen turer på Ikea når den tid kommer. Der har de jo kjempemye som både er fint og billig. :Nikke:

Skrevet

Jeg tror bilstol/sete blir vår største utgift.. Han godeste er trafikksikkerhetsnazi, så her blir det nok ikke annet enn en testvinner eller tilsvarende. Forsåvidt ikke det verste å være nazi på da, og jeg vil jo naturligvis også at Mazzilusken skal være best mulig sikret i bilen :)

Kjekt med arving og Ikea. Vi kjører litt samme løp der gitt! :fnise:

Skrevet

Jeg tror bilstol/sete blir vår største utgift.. Han godeste er trafikksikkerhetsnazi, så her blir det nok ikke annet enn en testvinner eller tilsvarende. Forsåvidt ikke det verste å være nazi på da, og jeg vil jo naturligvis også at Mazzilusken skal være best mulig sikret i bilen :)

Kjekt med arving og Ikea. Vi kjører litt samme løp der gitt! :fnise:

Ugh, bilstol ja. Vi er jo ''nødt'' til å kjøpe enten BeSafe eller Maxi Cosi, for det er de som passer til vognen vår. Dette er jo en av grunnene til at vi har valgt den vognen vi har. Men jeg ble faktisk positivt overraska over prisen. Jeg hadde sett for meg nærmest barnevognpris på bilstolene jeg (6000+), men de koster jo ''bare'' 1800 eller noe. :ler:

Skrevet

Å pytt sann, det er da ingenting! :gjeiper:

Fordelen med at dere vet hva dere skal ha, er jo at dere kan følge med og slå til på eventuelle tilbud som måtte komme :Nikke:

Skrevet (endret)

Jeg hadde sett for meg nærmest barnevognpris på bilstolene jeg (6000+), men de koster jo ''bare'' 1800 eller noe. :ler:

Det er kun bilsetet som koster ca 1800.

Skal du ha base - for lettere montering i bil - så blir det fort det dobbelte.

De gangene jeg/vi så på Besafe og Maxi-cosi så kostet de sjelden mindre enn 3000 inkl base, og aldri sett pris på de uten base.

Mange fancy-shmancy stellebagger i kreative mønster og design ja... Noen får jeg nesten vondt i øya av å se på!

Endret av hegejenta30
Skrevet

:dåne: Fytti så mange fugly stellebager det finnes der ute.

:ler:

Ville bare tipse om at det er lurt å kjøpe en stellebag som kan opereres med en hånd. F.eks. at den er litt stivet rundt glidelåsen så du får åpnet den men en hånd og en albue. Og så er det veldig kjekt at bagen står og gaper når den er åpen, så du får tak i ting midt i bleieskiftet.

Skrevet

Å pytt sann, det er da ingenting! :gjeiper:

Fordelen med at dere vet hva dere skal ha, er jo at dere kan følge med og slå til på eventuelle tilbud som måtte komme :Nikke:

:fnise: Åneida, vi har nemlig et pengetre i hagen. :lol:

Ja, det er jo sant. Bilstol trenger vi jo uansett ikke før rett før, da de som regel har dem inne på lager. Da kan vi ha is i magen med god samvittighet.

Det er kun bilsetet som koster ca 1800.

Skal du ha base - for lettere montering i bil - så blir det fort det dobbelte.

De gangene jeg/vi så på Besafe og Maxi-cosi så kostet de sjelden mindre enn 3000 inkl base, og aldri sett pris på de uten base.

Mange fancy-shmancy stellebagger i kreative mønster og design ja... Noen får jeg nesten vondt i øya av å se på!

Ja, basen kommer i tillegg. Det vil vi uansett ha, føler det er både sikrere og enklere. Men den basen kan man jo bruke til andre bilstoler også, når de blir litt større. :jepp:

:fnise: På ebay er det så mange sukkersøte, at jeg nesten får hull i tennene. :ler:

Skrevet

:vinke:

Hilser pent på her inne, jeg! Stellebag står på min innkjøpsliste også, så det må følges med på :) Også alt muffinspratet da... ikke bra for en sulten, gravid dame å lese sånt! Jeg har lyst på ostemuffins! :)

Kunne jeg også fått en sniktitt på navneforslag tror du? :nigo:

Skrevet

:ler:

Ville bare tipse om at det er lurt å kjøpe en stellebag som kan opereres med en hånd. F.eks. at den er litt stivet rundt glidelåsen så du får åpnet den men en hånd og en albue. Og så er det veldig kjekt at bagen står og gaper når den er åpen, så du får tak i ting midt i bleieskiftet.

Oi, det var et godt tips! :Nikke: Det skal jeg notere meg bak øret.

Skrevet

Hilser pent på her inne, jeg! Stellebag står på min innkjøpsliste også, så det må følges med på :) Også alt muffinspratet da... ikke bra for en sulten, gravid dame å lese sånt! Jeg har lyst på ostemuffins! :)

Kunne jeg også fått en sniktitt på navneforslag tror du? :nigo:

Så koselig med nytt besøk.

:fnise: Jeg kjenner følelsen. Er sulten hele tiden, jeg.

Det kan du vet du. :nigo:

Skrevet

Det var jo ikke så aller verst. Hvor mange muffinser er det plass til der? Mener jeg ikke betalte noe særlig mer for mitt fra Obs, med 12 hull. :jepp:

Gratulerer med 3 års kjærlighetsdag forresten. :rødme:

Mener det er plass til 12 på mitt også. Men det er i silikon og jeg tror kanskje teflon hadde vært enda bedre.

Men det gjør nytten og gir muligheten til å lage svæære, gode muffins! :jepp:

Og tusen takk, veldig stas med kjærlighetsdag! :rødme:

Høres gøy (men dyrt) ut å handle babystuff. Kjenner jeg gleder meg til å velge vogn og farge og matchende stelleveske selv. :fnise:

Synes forresten den stelleveska "til menn" var veldig fin. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...