Kokos Skrevet 1. mars 2012 #4121 Skrevet 1. mars 2012 Oppstart på Prosjekt: Krek 2.0 ved neste mens. Dvs. om ca to uker! Ellers: fantastisk treningsøkt i dag. Du er så flink!
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4123 Skrevet 1. mars 2012 .........mens andre har spist kvikk-lunsj til kaffien hjemme hos mammaen sin Jeg spiste både en liten porsjon mac'n'cheese og enda en banan med sjokolade på i går kveld, så... :bond : Lykke til Belle, håper det går raskere enn med A :pls : Tusen takk. Hååååper det jeg også. Spennende tider fremover i Belle-heimen :hoppe : Jaaa! :strix : :5 : Du er så flink! og takk. :happy: Fant deg på Draw Something Jeg har svart deg også. Måtte tenke litt på den der altså.
Diddles Skrevet 1. mars 2012 #4124 Skrevet 1. mars 2012 Jeg spiste både en liten porsjon mac'n'cheese og enda en banan med sjokolade på i går kveld, så... godt vi skal trene ikveld også da Stram opp Jeg gruer meg som en hund, kommer sikkert til å omkomme av stølhet på fredag
*lilly* Skrevet 1. mars 2012 #4126 Skrevet 1. mars 2012 Oi! Planer om nr. 2 allerede! Kjenner jeg er både litt misunnelig og litt skremt Neida, jeg skjønner at dere ikke vil vente noe særlig lenge. Blir spennende å følge med deg
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4127 Skrevet 1. mars 2012 godt vi skal trene ikveld også da Stram opp Jeg gruer meg som en hund, kommer sikkert til å omkomme av stølhet på fredag Jeg ELSKER styrketimer! Dere er så flinke! Takk. :happy: Oi! Planer om nr. 2 allerede! Kjenner jeg er både litt misunnelig og litt skremt Neida, jeg skjønner at dere ikke vil vente noe særlig lenge. Blir spennende å følge med deg Er litt skremt jeg også altså. Men mest sannsynligvis kommer det til å ta en stund før vi får det til. Det er derfor jeg holder meg så rolig.
kisskissbangbang Skrevet 1. mars 2012 #4129 Skrevet 1. mars 2012 Ja!!! Det er bare å kjøre på. Så kan vi få baby sammen neste gang også. Si det til mannen min, du. Han mener L bør være ca. tre år når nestemann kommer, jeg synes det er aalt for lenge til. Så vi får vel sloss litt om det.
MellonCollie Skrevet 1. mars 2012 #4130 Skrevet 1. mars 2012 Jeg trenger litt innspill på baby og måltider! La inn en tråd på graviditetsforumet nå, om hvordan måltidene deres ser ut når babyen er 9 mnd... så om du har masse tid til overs, del gjerne hvordan A spiser
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #4131 Skrevet 2. mars 2012 !!!!! Si det til mannen min, du. Han mener L bør være ca. tre år når nestemann kommer, jeg synes det er aalt for lenge til. Så vi får vel sloss litt om det. Man må jo være to om det, ja kanskje. Jeg trenger litt innspill på baby og måltider! La inn en tråd på graviditetsforumet nå, om hvordan måltidene deres ser ut når babyen er 9 mnd... så om du har masse tid til overs, del gjerne hvordan A spiser Done.
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #4132 Skrevet 2. mars 2012 Finfin dag i går. Den startet med alltid koselig babysang, en tur i byen mens A sov i vognen. Jeg klarte å begrense meg til bare to bøker på mammutsalget. Litt stolt over meg selv da, ja. Og sier det noe om meg at jeg nå eier både Hobbiten og Ringenes Herre på både nynorsk og bokmål? Etter bytur hentet vi mannen på bussen. Det var så godt å se ham igjen. Etter det igjen var det rett hjem for å lage middag (søtpotet, gulrot, squash, tomat, kylling og couscous til A og hjemmelagede kyllingnuggets (takk MellonCollie!=) med ris til oss) før vi fôr på salg hos Barnas Hus. Vi fikk tak i bilstol! Og så noen andre småting selvsagt. Kvelden ble avsluttet med deilig styrketrening. Litt for deilig, for i dag har jeg problemer med å gå. I dag skal vi ihvertfall komme oss ut, for det er kjempefint vær. Kanskje det blir noe med barselgruppen, en kafétur eller noe sånt. :happy:
Diddles Skrevet 2. mars 2012 #4133 Skrevet 2. mars 2012 Så mye problemer med å gå at vi ikke bør gå tur? Jeg har ikke problemer med å gå sånn direkte, men er støl som bare juling og t-r-ø-t-t!!! Hvor blir det av den påståtte energien man får av å trene? Jeg blir bare sliten jeg Men godt humør, det får jeg
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #4134 Skrevet 2. mars 2012 Så mye problemer med å gå at vi ikke bør gå tur? Jeg har ikke problemer med å gå sånn direkte, men er støl som bare juling og t-r-ø-t-t!!! Hvor blir det av den påståtte energien man får av å trene? Jeg blir bare sliten jeg Men godt humør, det får jeg Jeg burde vel egentlig ikke det, nei. Men hvis du orker hadde det vært koselig å finne på noe da. Orker ihvertfall ikke å sitte her hjemme med zombiemann som kommer til å sove halve dagen. Huff, jeg også blir sliten av å trene. Men jeg får faktisk litt overskudd også da. Når jeg kommer hjem fra trening ser jeg omtrent sånn ut:
Diddles Skrevet 2. mars 2012 #4135 Skrevet 2. mars 2012 (endret) Jeg er med Må bare få unnagjort første hvilen til Liten tror jeg - sammen med henne Jeg er så trøøøøøøøøtt Ja rett etter trening har jeg også overskudd og energi, men etter en dusj og litt mat? Da finner du meg her --> Bare kafèbesøk idag da eller? Skulle funnet oss en lekeplass med babyføyser eller noe, det er litt for fint vær å sitte inn på kafè Sånn egentlig....selv om Liten bryr seg katten om vi er inne hele dagen Edit: smiley-glipp Endret 2. mars 2012 av Diddles
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #4136 Skrevet 2. mars 2012 Kafébesøk hørtes egentlig veldig fint ut. Vi kan jo gå på den på hotellet ved kaien? Der er det fint å sitte ute dersom det er varmt nok, og så er det jo gøy for de små å leke der inne.
Kokos Skrevet 2. mars 2012 #4138 Skrevet 2. mars 2012 Åh, så koselig, jeg vil også være med! Kos dere, og god helg!
Diddles Skrevet 2. mars 2012 #4139 Skrevet 2. mars 2012 (endret) Bor du her Kokos? Altså, her som her vi bor, ikke inne i dagboka til Belle Endret 2. mars 2012 av Diddles
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #4140 Skrevet 2. mars 2012 Kokos bor dessverre på andre siden av landet. Tenk hvor koselig vi kunne ha hatt det da. :happy:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå