Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fantastisk bra jobbet!! Det er sååå gøy og så kick å gjøre det bra på sånne ting altså! Håper feiringen ble bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Jeg er her! Tenkte å komme med et fint og langt referat, men jeg vet ikke om jeg får tid før i ettermiddag. Må jobbe litt også...og sånn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a81987e39cd69f28255b24b2d22a533c.jpg
^----mine tanker i dag, etter å ha prøvd, for andre gang - og feilet! - å se Fifty Shades. Snork, sier jeg bare. Prøvde å spole frem til juicy sexscener også, men bare...nei takk. Dersom Charlie Hunnam hadde spilt hovedrollen hadde jeg stått først i kinokøen. :hjerter:

Sånn ellers har jeg det fint, altså. Travelt, men fint. :jepp: Oppsummering av den siste uken:

Lørdag: vi stod opp før fuglene feis, kom oss på flyet og landet 07:30, akkurat i tide til å rekke å nyte hele dagen der nede. :nigo: Vi tok toget inn til sentrum, og ble geleidet av svigerfar - som har spandert både fly og hotell på sønner + følge - til Hilton Doubletree. :daane: Vi fikk hvert sitt luksusrom, med tilgang til Executive Lounge'n som serverte gratis drikke og aperitifer på kvelden. Skikkelig luksus! :nigo:

Etter at vi hadde levert fra oss koffertene på hotellet, tok vi trikken opp til Expo (alle maraton har en expo), hvor vi fikk hentet startnumrene våre, og trasket litt rundt for å se på alt det gøye de hadde utstilt. På vei hjem til hotellet, hoppet jeg og mannen av i handlegaten og shoppet litt. Det ble forsvinnende lite shopping på meg denne turen altså. Euroen er så høy at jeg fikk helt noia. :daane: Kjøpte meg en O'Neill-lue, en jakke fra H&M og et skjerf på marked. Ja, og så parfyme på tax free'n hjem. :hoppe: 

På kvelden var vi på argentisk restaurant og spiste god mat, og vi hadde egentlig lyst til å dra ut på byen alle sammen. Men akk, sånn går ikke når man er på maratontur. :fnise:

Søndag: våknet med vondt i magen fordi jeg var så nervøs. Spiste bare litt frukt til frokost fordi jeg var redd for sting (som kom uansett :dry: ), og vi trasket avgårde til Olympic Stadium (ellerhvadennåheter) der startskuddet gikk. Så løp jeg da, og da jeg og svoger var ferdige tok vi trikken hjem, dusjet, slappet av, og møtte resten av heiagjengen ved stadion igjen - i tide til å heie inn maratonheltene våre. 

På kvelden spiste vi på fin kinarestaurant, før vi bevegde oss mot Sky Bar'en på hotellet vårt. Der gikk det i drinker og enda flere drinker, før vi dro på nattklubb. I Amsterdam er det visstnok veldig vanlig å gå ut klokken 4 på natten, tidligst, så vi som var der rundt midnatt var visst veldig tidlige og kom til DJ-oppvarmingen heller enn DJ-stjernen. Jaja, gøy hadde vi det allikevel. :skaal: Da vi var leie av nattklubben ville jeg veldig gjerne dra på en coffeeshop - when in Amsterdam, liksom :fnise: - men ble heldigvis stoppet av svoger som sa at jeg kom til å bli så dårlig dersom jeg røykte etter at jeg hadde drukket. Jeg er ikke fremmed til slike substanser (i Frankrike er det like vanlig å røyke hasj som det er å nyte alkohol på fester), og det hadde ikke gjort meg noe å prøve en brownie heller, men morgenen etter kom jeg på at jeg skal gi blod i neste uke. Takk og lov at jeg ble stoppet! :hoho: Vettet mitt farer nemlig ut av vinduet når jeg får nok innabords. :lol:

Mandag: våknet, overraskende fin i formen. Mannen, not so much. Så alle sammen minus ham dro til Heineken-museet før vi etterpå dro på marked. Der klarte mannen å karre seg rundt klokken 15. :fnise: Tilbake på hotellet, slappe av, før vi tok trikken til ett eller annet restaurant-område. Veldig Jomru Ane Gade-preg. :ler: Vi tok tidlig kveld og sov en deilig natts søvn.

Tirsdag: avreisedag, men vi fikk tid til å ta en tur innom sexmuseet. Ikke noen høydare akkurat, men helt greit å ha vært der. When in Amsterdam. ;) Vi kom ikke hjem før nesten 19:30, så M hadde lagt seg før vi kom hjem. Men jeg fikk ihvertfall verdens største knusekos av A. Åh, som jeg har savnet dem! Da hadde jeg jo i praksis vært borte fra dem (minus et par timer på torsdags ettermiddag) i 9 dager. :grine: Jeg forsaker faktisk jobbfesten i morgen (ok, jeg skal kjøre, og spise middag, men er bare borte mens de sover) fordi jeg ikke har lyst til å miste verdifull tid med dem på lørdag. :hjerte:

I går lekte jeg bare med ungene da jeg kom hjem fra en travel jobbedag. Kvelden ble brukt til å dusje, se Banshee og hekle. Tror ikke torsdagskvelden blir noe annerledes. ;) Mannen reiser i morgen, så jeg må vel være litt med ham også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ååååå! Jeg fikk nettopp melding fra bestis at babyjenta deres endelig er kommet til verden, 16 (!!) dager over termin. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for bestisbaby! :strix:

Høres ut som dere hadde en flott tur! :jepp:

Superimponert over resultatet ditt, du er så flink og sprek! :hoppe:

Gikk det greit å løpe seg gjennom sting eller måtte du holde ut med det på store deler av løpet? Det er så vondt og tungt å løpe med hold! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for bestisbaby! :strix:

Høres ut som dere hadde en flott tur! :jepp:

Superimponert over resultatet ditt, du er så flink og sprek! :hoppe:

Gikk det greit å løpe seg gjennom sting eller måtte du holde ut med det på store deler av løpet? Det er så vondt og tungt å løpe med hold! :daane:

Jeg hadde sting helt fra oppvarmingen av. :spy: Er overbevist om at jeg hadde klart det enda litt bedre hadde jeg ikke hatt det, for hele løpet ble egentlig gjennomført på trass og pur viljestyrke. Jeg hadde så vondt! Og i dag, 4 dager etter løpet, er endelig gangsperren/stølheten over etter stinget. Jeg får nemlig gangsperr der jeg har sting, akkurat som om det er noe inni der som får skikkelig bank mens det står på. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fytti katta, da er jeg i hvert fall ekstremt imponert! Au!!

Takk for det. :nigo: Er litt stolt for at jeg klarte det så bra selv om jeg hadde så vondt.

16 dager?! Kjenner jeg nesten blir litt provosert.... :sjenert: Men uansett - gratulerer med ny baby i vennekretsen! :rodmer::strix:

Mhm! Hun har holdt på med fødsel siden tirsdag. :daane:

Tuuusen takk. Hun er nydelig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer som "tante" :hjerte:

Husker jeg riktig når jeg tror de bor et stykke unna deg, eller får du hilse på ganske fort?

Hun bor i Oslo, så jeg får ikke hilse på med en gang dessverre. Nå skal jeg på spontanmøte i Asker på onsdag, men det blir nok for tidlig. Jeg og mannen tar oss en kombinert baby/kjæreste/julegave shoppingtur i desember mest sannsynligvis. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naw, nybaby :rodmer: Gratulerer til bestis!! Stakkar jente, 16 dager på overtid?! Horror!! Det burde vært forbudt!

Og jeg må :hoho: av deg i Amsterdam! Godt du hadde brems med deg i form av svoger :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ler av Amsterdam-party. Syns du skulle tatt deg ei kake, og så måtte du kryssa av og hatt sånn alvorlig samtale på blodgiverkontoret

Imponert over maratonet altså. Spreking! Og så deilig med luxury-hotell! Tok du et handkle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...