Dolly-Betty Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 En på jobben min skal pusse opp et sikringsskap for meg. Vi jobber på en skole, og hans elever er nå utplassert nå så han har ikke så mye å gjøre. Han kan derfor gjøre jobben i arbeidstida. Det skal pusses og lakkeres. Jeg er glad for at han kan hjelpe. Hva bør jeg gi han for jobben?
LillePetrine Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Spør ham, på en god måte selvfølgelig. Og så lager du en god middag til ham/gir ham en flaske vin i tillegg. Om du er redd for at han ikke vil være generøs nok med seg selv, kunne du spurt en person som har peil hvor mye en vanlig elektriker ville tatt for det? Da får du jo en veiledende pris som du justerer alt etter som. Det er veldig flott med venner som kan fikse ting. Er superglad for at jeg kjenner både rørlegger, snekker, bilekaniker og elektriker :-D
Dolly-Betty Skrevet 22. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2010 Spør ham, på en god måte selvfølgelig. Og så lager du en god middag til ham/gir ham en flaske vin i tillegg. Om du er redd for at han ikke vil være generøs nok med seg selv, kunne du spurt en person som har peil hvor mye en vanlig elektriker ville tatt for det? Da får du jo en veiledende pris som du justerer alt etter som. Det er veldig flott med venner som kan fikse ting. Er superglad for at jeg kjenner både rørlegger, snekker, bilekaniker og elektriker :-D Vi pleier å ha litt hjelpsom tone på jobb :gjeiper: Han og mange andre har ofte ringt til meg hjemme etter arbeidstid for å spørre om private ting. Jeg jobber på IT-avdelingen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå