Fanta Exotic Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Bruk en som er oljebasert... Vannbaserte "tørker" for fort.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Jeg bruker Luksus Sensitiv fra Kondomeriet! http://www.kondomeriet.no/?did=9760238 Liker den veldig godt i grunn
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 i en av anmeldelsene på hjemmesiden står det at den skummer ved runking. Du har ikke opplevd det? Jeg bruker Luksus Sensitiv fra Kondomeriet! http://www.kondomeriet.no/?did=9760238 Liker den veldig godt i grunn
Fanta Exotic Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Spytt. HUff, jeg hater å bruke spytt. Begynner å lukte skikkelig vondt etterpå, med mindre man akkuratt har pussa tenna 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 Helt enig! Har du et spesifikt oljebasert glidemiddel å anbefale da? HUff, jeg hater å bruke spytt. Begynner å lukte skikkelig vondt etterpå, med mindre man akkuratt har pussa tenna
Gjest Raindrops Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Jeg liker glidemiddelet de selger på apoteket, men jeg husker ikke om det er er oljebasert eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 hva heter det? Og det skummer ikke? Er som sagt ikke samleie jeg skal ha det til . Jeg liker glidemiddelet de selger på apoteket, men jeg husker ikke om det er er oljebasert eller ikke.
Gjest Raindrops Skrevet 22. november 2010 #11 Skrevet 22. november 2010 hva heter det? Og det skummer ikke? Er som sagt ikke samleie jeg skal ha det til . Jeg hukser dessverre ikke hva det heter, men de har to forskjellige, og de står sammen med alle andre intimgreiene på apoteket. Kan ikke huske å ha opplevd at det skummer, men det har jeg ikke merket noe av med det fra kondomeriet heller. Kommer kanskje an på hvor heftig man runker
Gjest HunterLady Skrevet 22. november 2010 #12 Skrevet 22. november 2010 HUff, jeg hater å bruke spytt. Begynner å lukte skikkelig vondt etterpå, med mindre man akkuratt har pussa tenna Aldri lagt merke til.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #13 Skrevet 22. november 2010 i en av anmeldelsene på hjemmesiden står det at den skummer ved runking. Du har ikke opplevd det? Nei, har ikke opplevd det i det hele tatt! Både jeg og typen liker dette glidemiddelet veldig godt
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2010 #15 Skrevet 22. november 2010 Spytt is disgusting, apoteket sine spytter jeg på. All time favorite
FantasDick Skrevet 22. november 2010 #16 Skrevet 22. november 2010 I en "krise" hadde vi ikke annet enn olje i kjøkkenskapet, så da ble det brukt rapsolje. Det funket kjempefint, så vi fortsatte å bruke det. Lukter lite, er glatt/mykt, varer lenge. Spytt blir jo "knirkete" etter en stund, ikke noe godt i følge mannen. Og mange glidemidler tørker etterhvert og blir en tykk/seig masse. Sklir ikke særlig godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå