HopelessFear Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Jeg har alle symptomene til vaginisme. Har ennå ikke snakket med helsepersonell (skal snakke med helsesøster løpet av uka, og eventuelt bli henvist videre til lege.). Er det noe jeg kan utføre selv for å bekvitt sammentrekningene/blokkeringen som oppstår med all seksuell kontakt? Og vil det eventuelt hjelpe med vaginavekter, eller vil det bare gjøre det verre?
Gjest Airi Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 (endret) . Endret 21. november 2010 av Airi
HopelessFear Skrevet 22. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2010 Har fått en henvisning til gynekolog nå. Vel, ikke så trivelig å tenke på det som skjer så, men en må da gjennom det.
Gjest Airi Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Sier bare lykke til Skrev i feil post i går, derfor jeg tok det bort.
Gjest anonym Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Hei! Det er nok for sent, men jeg vil fraråde deg å dra til gynekolog.. Jeg dro til min fastlege fordi jeg ikke kunne ha sex, ble sendt til en sexolog (ikke gynekolog).. En sexolog er som en psykolog og gynekolog, men du slipper å skreve i en stol å bli gravd i. En sexolog har ofte kontakt med de som har vært ofre for seksuelle overgrep og lignende. Så de er forsiktige, vennlige, og bryr seg om pasienten. Lite gjør vondt, men de spør mye om fortiden. Jeg går til sexolog. Jeg har vaginisme. Jeg skriver om det på: http://vaginisme.blogg.no/ Lykke til videre! Håper å høre om det går bra med deg videre
HopelessFear Skrevet 28. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2010 Hei! Det er nok for sent, men jeg vil fraråde deg å dra til gynekolog.. Jeg dro til min fastlege fordi jeg ikke kunne ha sex, ble sendt til en sexolog (ikke gynekolog).. En sexolog er som en psykolog og gynekolog, men du slipper å skreve i en stol å bli gravd i. En sexolog har ofte kontakt med de som har vært ofre for seksuelle overgrep og lignende. Så de er forsiktige, vennlige, og bryr seg om pasienten. Lite gjør vondt, men de spør mye om fortiden. Jeg går til sexolog. Jeg har vaginisme. Jeg skriver om det på: http://vaginisme.blogg.no/ Lykke til videre! Håper å høre om det går bra med deg videre Hva er det store forskjellen på sexolog og gynekolog?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå