Gå til innhold

tåkes prøvedagbok


tåke

Anbefalte innlegg

hei hei :-) er forhåndsvis veldig ny bruker på kvinneguiden sitt forum, men det ser ut som det er et veldig koselig miljø her inne så tenkte å prøve meg med en liten dagbok.

er ikke eldre enn seksten år, men alltid følt meg litt eldre enn jevnaldrene, uten å oppføre meg spesielt veslevoksen. går på vidregående og trives sånn passe godt der. er veldig sjenert jente og møter utfordringr både her og der.

hadde vært morsomt å møte nye mennesker her på kg, og tar med åpne armer imot ord fra dere! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: til KG!

Litt usikker på om du kanskje har forvirret deg inn på feil forum her...?? Eller prøver du å bli gravid? Hvis du ikke gjør det kan det kanskje være greit å flytte inn i generell dagbok, for nå er dagboken din plassert inne hos oss som prøver å bli gravide.

Uansett - ha en fin dag Tåke :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til KG!

Litt usikker på om du kanskje har forvirret deg inn på feil forum her...?? Eller prøver du å bli gravid? Hvis du ikke gjør det kan det kanskje være greit å flytte inn i generell dagbok, for nå er dagboken din plassert inne hos oss som prøver å bli gravide.

Uansett - ha en fin dag Tåke :sol:

hehehehheh! typsik meg altså :D åpner heller ny dagbok på generell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...