Lady Stardust Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 På morgenen i dag merket jeg at stemmen var litt skranten. Utover dagen har det bare blitt værre, og nå har jeg nesten ikke stemme igjen! Går nesten greit om jeg prater veldig dypt, men når jeg prater vanlig kommer det bare pipelyder. Jeg er ikke syk på noen annen måte, har kanskje litt vondt i halsen om jeg kjenner etter, men ikke annet enn det. Jeg vet jo at det ikke er farlig på noen måte (regner jeg med?), men er alikevel nysgjerrig på hvorfor det skjer? Er det noen som vet? Kan det være kulden? Og forøvrig, noen som har noen anelse om når den kommer tilbake? Litt kjedelig å gå ut i morgen uten å kunne prate!
Gjest idakaroline Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Jeg har det akkurat sånn du beskriver det når jeg er på vei til å få eller er på slutten av en forkjølelse. Fryktelig irriterende!
Lady Stardust Skrevet 21. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2010 Jeg har det akkurat sånn du beskriver det når jeg er på vei til å få eller er på slutten av en forkjølelse. Fryktelig irriterende! Åhh, håper jeg ikke blir syk! Passer rimelig dårlig, kan du si. (Det gjør det vel alltid.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå