hjertesukka Skrevet 21. november 2010 #1 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg må ha nytt eksosanlegg på bilen min. Igår måtte jeg henge det opp med sykkelstrikk (!) for i det hele tatt å komme meg hjem. Men strikken er usynlig og det gikk fint. Så til spørsmålet: er det noen vits i å forhøre seg på flere verksteder eller skal jeg bare ringe til merkeverkstedet "mitt"? Og hvor mye sånn ca kan det komme til å koste? Over eller under fem tusen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 21. november 2010 #2 Del Skrevet 21. november 2010 Prisen kommer an på hvor mye du må bytte ut.. Hvis du slipper unna med kun å bytte bakre potta regner jeg med 2-3k. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ferdig Skrevet 22. november 2010 #3 Del Skrevet 22. november 2010 bilens eksosanleg, svensen eksos osv gjør det på dagen og er rimeligere enn merkeverksteder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 22. november 2010 #4 Del Skrevet 22. november 2010 De _kan_ være rimeligere, ingen garanti for det. Når det sagt, sjekk med merkeverkstedet og med en typisk eksoskjede ala Svendsen eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 22. november 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 22. november 2010 Kan opplyse om at jeg nå har bestilt time hos Snap Drive og de skal ha 2138,- for å skifte bakre potte. Det er inkl deler/arb/moms. Merkeverkstedet skulle ha 3500,- for samme jobb. Så jeg synes jeg kommer bra ut av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå