hjertesukka Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Jeg må ha nytt eksosanlegg på bilen min. Igår måtte jeg henge det opp med sykkelstrikk (!) for i det hele tatt å komme meg hjem. Men strikken er usynlig og det gikk fint. Så til spørsmålet: er det noen vits i å forhøre seg på flere verksteder eller skal jeg bare ringe til merkeverkstedet "mitt"? Og hvor mye sånn ca kan det komme til å koste? Over eller under fem tusen?
Gjest Audiot Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Prisen kommer an på hvor mye du må bytte ut.. Hvis du slipper unna med kun å bytte bakre potta regner jeg med 2-3k.
ferdig Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 bilens eksosanleg, svensen eksos osv gjør det på dagen og er rimeligere enn merkeverksteder
aluminium Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 De _kan_ være rimeligere, ingen garanti for det. Når det sagt, sjekk med merkeverkstedet og med en typisk eksoskjede ala Svendsen eller noe sånt.
hjertesukka Skrevet 22. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2010 Kan opplyse om at jeg nå har bestilt time hos Snap Drive og de skal ha 2138,- for å skifte bakre potte. Det er inkl deler/arb/moms. Merkeverkstedet skulle ha 3500,- for samme jobb. Så jeg synes jeg kommer bra ut av dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå