Gjest Gjest Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Jeg blir alltid så usikker når jeg er hos legen, hvis jeg skal beskrive f.eks avføringen min, urinen min, betegnelse på dobesøk osv.. For meg faller det helt unaturlig å si avføring, jeg ville vanligvis sagt bæsj. Og hva skal man si til rompa? Endetarm? Nei, jeg blir helt forvirra og surrer meg bare helt bort i masse bortforklaringer fordi jeg ikke tør å si det jeg egentlig mener!
Gjest bente85 Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Jeg blir alltid så usikker når jeg er hos legen, hvis jeg skal beskrive f.eks avføringen min, urinen min, betegnelse på dobesøk osv.. For meg faller det helt unaturlig å si avføring, jeg ville vanligvis sagt bæsj. Og hva skal man si til rompa? Endetarm? Nei, jeg blir helt forvirra og surrer meg bare helt bort i masse bortforklaringer fordi jeg ikke tør å si det jeg egentlig mener! Kan du ikke si det sånn som du syns er best da, istedenfor å pynte på det. Det er jo ikke noe galt i det.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Leger er godt vant til det meste, jeg tror ikke du trenger å være blyg og pynte på ting (selv om det er grusomt flaut av og til )
Gjest BettyBoop28 Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Jeg blir alltid så usikker når jeg er hos legen, hvis jeg skal beskrive f.eks avføringen min, urinen min, betegnelse på dobesøk osv.. For meg faller det helt unaturlig å si avføring, jeg ville vanligvis sagt bæsj. Og hva skal man si til rompa? Endetarm? Nei, jeg blir helt forvirra og surrer meg bare helt bort i masse bortforklaringer fordi jeg ikke tør å si det jeg egentlig mener! Tror du kan si hva du vil til legen. tipper han er vant til å høre det meste
Gjest scorpius Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 jeg skjønner deg så utrolig godt! Er slik selv. Men synes du absolutt skal si det slik som det er og med dine egne ord Legen har hørt mye verre ting i sin karriere, det skal jeg love deg! Lykke til.
Akat Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Som det står her: Bruk dine egne ord når du forteller og fortell alt du synes er viktig. Dette innebærer også følelser og tanker du har rundt det som plager deg Anbefaler deg å lese gjennom artikkelen. Mye som er greit å vite før man drar til legen fant jeg ut!
Capricorn Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Legen er jo bare et menneske som sikkert har sagt bæsje og rumpehull mange ganger Hvis legen er en menneskekjenner vil h*n hjelpe deg igang når h*n skjønner hva du vil ha frem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå