Gå til innhold

PEANUT BUTTER M & M

Fremhevede innlegg

Skrevet

får 3 pakker i posten snart. Lurer på om det er godt :)

har aldri sett det i Norge

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse er kjempegode i alle fall, og kan tenke meg at de du venter på er noe av det samme.

Reeses's Pieces :popcorn:

Skrevet

Nei, det er grusomt. Og her i butikkene hvor jeg bor har de bare peanut, og ikke vanlig!

Så i sommer at de hadde McFlurry med M&M på McDonald's er også, viste seg såklart å være peanut. Sukk og akk. :/

PS: jeg har peanøttallergi, så ikke ta noe jeg sier for god fisk.

Skrevet (endret)

Nei, det er grusomt. Og her i butikkene hvor jeg bor har de bare peanut, og ikke vanlig!

Så i sommer at de hadde McFlurry med M&M på McDonald's er også, viste seg såklart å være peanut. Sukk og akk. :/

PS: jeg har peanøttallergi, så ikke ta noe jeg sier for god fisk.

Peanutt butter, ikke bare peanutt ;) Peanøtt har de over alt, peanøtt smør-versjonen kun i usa.

men ts, hvor bestilte du fra? fikk smake disse hos en venninne og de var kanongod!

Endret av Lykkelitenen
Skrevet

takk, fru Beist:)

Lykkelitenen, broren min sender de til meg, men jeg har sett dem på ebay. Med frakt blir det nok ikke mer enn 200 kroner for 3-4 store poser

Skrevet

Jeg er veldig glad i peanøttsmør, men syns ikke disse var så veldig gode.

Skrevet

ååh, jeg elsker det!! LUCKY YOU :) Liker du de ikke så send de til meg, hehe.

Kjøpte når jeg var i NY men er spist opp for lengst.. Suger at de ikke har det andre steder enn der (som jeg vet?).. :sukk:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg kjøper Amerikansk godteri fra LooneyStuff.com, de anbefales på det varmeste!

Bare sånn btw...

Endret av Cho
Skrevet (endret)

Jeg digger Peanut Butter Cups! "Linsene" som man får kjøpt på bl.a. Deli DeLuca er en greit erstatning når suget blir fort stort.

Endret av PecanPie
Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg er også veldig glad i peanøttsmør, så disse må jeg prøve! Fant nettopp ut at de selges i en spesiell godteributikk her i UK, og gjett om jeg skal ta turen dit! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...