Pimp Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 får 3 pakker i posten snart. Lurer på om det er godt har aldri sett det i Norge
fruBeist Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Disse er kjempegode i alle fall, og kan tenke meg at de du venter på er noe av det samme. Reeses's Pieces
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Nei, det er grusomt. Og her i butikkene hvor jeg bor har de bare peanut, og ikke vanlig! Så i sommer at de hadde McFlurry med M&M på McDonald's er også, viste seg såklart å være peanut. Sukk og akk. :/ PS: jeg har peanøttallergi, så ikke ta noe jeg sier for god fisk.
Lykkelitenen Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 (endret) Nei, det er grusomt. Og her i butikkene hvor jeg bor har de bare peanut, og ikke vanlig! Så i sommer at de hadde McFlurry med M&M på McDonald's er også, viste seg såklart å være peanut. Sukk og akk. :/ PS: jeg har peanøttallergi, så ikke ta noe jeg sier for god fisk. Peanutt butter, ikke bare peanutt Peanøtt har de over alt, peanøtt smør-versjonen kun i usa. men ts, hvor bestilte du fra? fikk smake disse hos en venninne og de var kanongod! Endret 21. november 2010 av Lykkelitenen
Pimp Skrevet 21. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2010 takk, fru Beist:) Lykkelitenen, broren min sender de til meg, men jeg har sett dem på ebay. Med frakt blir det nok ikke mer enn 200 kroner for 3-4 store poser
Lady Lovelylocks Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Jeg er veldig glad i peanøttsmør, men syns ikke disse var så veldig gode.
Jitney Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 ååh, jeg elsker det!! LUCKY YOU Liker du de ikke så send de til meg, hehe. Kjøpte når jeg var i NY men er spist opp for lengst.. Suger at de ikke har det andre steder enn der (som jeg vet?)..
Gjest Cho Skrevet 3. desember 2010 #9 Skrevet 3. desember 2010 (endret) Jeg kjøper Amerikansk godteri fra LooneyStuff.com, de anbefales på det varmeste! Bare sånn btw... Endret 3. desember 2010 av Cho
PecanPie Skrevet 3. desember 2010 #10 Skrevet 3. desember 2010 (endret) Jeg digger Peanut Butter Cups! "Linsene" som man får kjøpt på bl.a. Deli DeLuca er en greit erstatning når suget blir fort stort. Endret 3. desember 2010 av PecanPie
Gjest idakaroline Skrevet 3. desember 2010 #11 Skrevet 3. desember 2010 Jeg er også veldig glad i peanøttsmør, så disse må jeg prøve! Fant nettopp ut at de selges i en spesiell godteributikk her i UK, og gjett om jeg skal ta turen dit!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå