Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere noen gang hatt det slik at du går rundt i flere dager med en følelse av at du må gråte/har en klump i halsen, men det er ikke nødvendigvis at du er så veldig trist? Jeg har det sånn nå, er ikke spesielt trist! Har prøvd å gråte på kveldene og sånn, men får det ikke til! Hm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan også ha det slik. Jeg innbiller meg det er fordi jeg har hatt det veldig tøft tidligere og hatt mye å gråte for. Er vant til å gråte ofte. Det siste halve året har jeg hatt det så bra, og jeg har ikke grått fordi jeg ikke har hatt noe å gråte for. Møter jo utfordringer i hverdagen, som kan utløse en slik klump og lyst til å gråte for å få vekk klumpen. Men det er aldri ille nok til at det virkelig kommer ut.

For meg har det hjulpet å snakke om det, de små tingene altså, som faktisk er store nok for meg til å få meg til å føle meg trist selv om jeg egentlig har det bra. Det gjelder å finne ut hvorfor klumpen er der og sette fingeren på det. Jeg får forståelsen jeg trenger og dermed forsvinner det uten gråt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...