AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #6961 Del Skrevet 10. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Katter vasker seg så mye at de ikke trenger å vite når de skal vaske seg Neida, det er sikkert noe slags system i det, uten at jeg har full oversikt. Jeg innbiller meg at de tar grundig full kroppsvask etter døgnets lengste soveøkt og ellers vasker kroppsdeler som er skitne/potensielt skitne. Grunnen til at de vasker ansikt/hode så grundig etter de har spist er vel at de er avhengige av å ha værhårene rene for at de skal fungere. Anonymkode: de230...804 Har hørt at katten vasker seg for å få bort lukten av f.eks mennesker som har klappet de o.l. De vasker seg altså for å lukte seg selv igjen. Derfor vil jeg tro de vasker seg når de ikke lukter seg selv lengre? Anonymkode: 032dd...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 10. september 2016 #6962 Del Skrevet 10. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hørt at katten vasker seg for å få bort lukten av f.eks mennesker som har klappet de o.l. De vasker seg altså for å lukte seg selv igjen. Derfor vil jeg tro de vasker seg når de ikke lukter seg selv lengre? Anonymkode: 032dd...f4a Jeg tror du blander katter og kakerlakker. Kakerlakker vasker seg ihvertfall grundig om de har vært i kontakt med mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1Cecilie Skrevet 11. september 2016 #6963 Del Skrevet 11. september 2016 5 timer siden, Minya skrev: Jeg tror du blander katter og kakerlakker. Kakerlakker vasker seg ihvertfall grundig om de har vært i kontakt med mennesker. Vasker kakerlakker seg? :o haha!! Kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 11. september 2016 #6964 Del Skrevet 11. september 2016 16 timer siden, 1Cecilie skrev: Vasker kakerlakker seg? :o haha!! Kult Jepp, tenk vanlig husflue, bare kakerlakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #6965 Del Skrevet 13. september 2016 Jeg lurer på en rar ting.. Når noen kiler, klyper, suger e.l på niplene mine, så kiler og klør det i tannkjøttet ved jekslene øverst på høyre side. Hva er det som får det til å kile bak der? Og er jeg helt alene om å ha det sånn? Anonymkode: 5b68c...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 13. september 2016 #6966 Del Skrevet 13. september 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på en rar ting.. Når noen kiler, klyper, suger e.l på niplene mine, så kiler og klør det i tannkjøttet ved jekslene øverst på høyre side. Hva er det som får det til å kile bak der? Og er jeg helt alene om å ha det sånn? Anonymkode: 5b68c...ab8 Det er nervene som er sånn, rett og slett. Når jeg har vondt i en tann, kjenner jeg det i ene albuen. Hvis du har sett sånne akupunktur-kart, så ser du at det går linjer gjennom hele kroppen. Det er nerver som forbinder det ene stedet med det andre, det er dette også fotsoneterapi er basert på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 13. september 2016 #6967 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 13. september 2016 #6968 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) 3 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Litt dumt spørsmål, men samtidig jævlig seriøst. For lite og ubetydelig til å lage ny tråd. Perfekt for denne tråden. Når du hører en klikkelyd fra en vaskemaskin som er påslått... og du innser at du har glemt å ta ut nøkler og lighter fra lommene i en genser. Ikke "innestengt med glidelås", men åpne lommer. Hva gjør man? Slår av maskinen og tar de ut... eller lar det vaske på 40 grader? Kommer an på vaskemiddelet.. beklager Nei, du lar det vaske på 40 grader, Nasse. Ikke sikkert de har falt ut av lommen selv om den var åpen. I verste fall vet du uansett hvor nøklene er Endret 13. september 2016 av Fox Mulder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 13. september 2016 #6969 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Fox Mulder skrev (På 13.9.2016 den 18.34): Kommer an på vaskemiddelet.. beklager Nei, du lar det vaske på 40 grader, Nasse. Ikke sikkert de har falt ut av lommen selv om den den var åpen. I verste fall vet du uansett hvor nøklene er Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. september 2016 #6970 Del Skrevet 13. september 2016 "Atte...når atte barn står i fruktkø og skal ha karamell, så kommer de voksne og sier VEKK. E'KKE DIN TUR. Hvorfor er det sånn?" - Harald Heide Steen jr. ER det sånn? Det lurer jeg på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 13. september 2016 #6971 Del Skrevet 13. september 2016 7 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Litt dumt spørsmål, men samtidig jævlig seriøst. For lite og ubetydelig til å lage ny tråd. Perfekt for denne tråden. Når du hører en klikkelyd fra en vaskemaskin som er påslått... og du innser at du har glemt å ta ut nøkler og lighter fra lommene i en genser. Ikke "innestengt med glidelås", men åpne lommer. Hva gjør man? Slår av maskinen og tar de ut... eller lar det vaske på 40 grader? For min del kommer det an på når i syklusen jeg oppdager det. Er det ganske tidelig skrur jeg gjerne av maskinen og tar ut tingen, men ellers lar jeg den bare vaske ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. september 2016 #6972 Del Skrevet 13. september 2016 Jeg bryr meg ikke nevneverdig om å få mange pluss på innlegg men lurer likevel. Hva skjer om innlegg blir slettet av moddene, forsvinner "liksene" også da? Og hva led slettede tråder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. september 2016 #6973 Del Skrevet 14. september 2016 3 timer siden, DreamOn skrev: Jeg bryr meg ikke nevneverdig om å få mange pluss på innlegg men lurer likevel. Hva skjer om innlegg blir slettet av moddene, forsvinner "liksene" også da? Og hva led slettede tråder? Plusspoengene forsvinner om innlegget hhv. tråden blir slettet. Har opplevd det et par ganger selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 14. september 2016 #6974 Del Skrevet 14. september 2016 Hvorfor det å bli spådd er så populært her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #6975 Del Skrevet 14. september 2016 44 minutter siden, Summers skrev: Hvorfor det å bli spådd er så populært her på KG. Fordi folk er naive Anonymkode: cb8bb...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. september 2016 #6976 Del Skrevet 14. september 2016 2 timer siden, Summers skrev: Hvorfor det å bli spådd er så populært her på KG. Har det? Det er fordi folk tror på løgner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 14. september 2016 #6977 Del Skrevet 14. september 2016 Hvorfor er det sånn at hvis jeg klør meg på huden, der det klør, så stiller jeg kløen. Kanskje det svir litt hvis jeg har klødd for lenge, eller for hardt. Men dersom jeg klør gjennom klærne (særlig syntetiske tightser eller bomullstopper) så får jeg driiiiiitvondt lenge etterpå..? Føles som om jeg får brannsår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 15. september 2016 #6978 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) . Endret 15. september 2016 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #6979 Del Skrevet 15. september 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi folk er naive Anonymkode: cb8bb...ae9 Eller bare stokk stein dumme, ettersom de faktisk tror på slike ting... government embassy assassination 1984 Anonymkode: 5e7d7...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #6980 Del Skrevet 15. september 2016 Den 13. september 2016 at 13.35, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på en rar ting.. Når noen kiler, klyper, suger e.l på niplene mine, så kiler og klør det i tannkjøttet ved jekslene øverst på høyre side. Hva er det som får det til å kile bak der? Og er jeg helt alene om å ha det sånn? Anonymkode: 5b68c...ab8 Slik har jeg det med navlen! Hvis jeg klør inn i navnlen kjenner jeg det stikker i underlivet! Anonymkode: 032dd...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå