Frk.K Skrevet 18. februar 2015 #5361 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg lurer på om det er Anders Hatlo som fysisk er med på 4 stjerners middag og intervjuer deltakerne, eller om han kun er voiceover etterpå . Han er der tror jeg så ut som at han fikk smake litt mat i ste ser du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 18. februar 2015 #5362 Del Skrevet 18. februar 2015 Han er der tror jeg så ut som at han fikk smake litt mat i ste ser du Ja, jeg så det, men tenkte det kunne være en tilfeldig ansatt i tv-norge . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 18. februar 2015 #5363 Del Skrevet 18. februar 2015 Ja, jeg så det, men tenkte det kunne være en tilfeldig ansatt i tv-norge . Du får sende mail til Tv-norge å spørre.. Husk å send meg svaret også da, ble nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 18. februar 2015 #5364 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg lurer på om det er Anders Hatlo som fysisk er med på 4 stjerners middag og intervjuer deltakerne, eller om han kun er voiceover etterpå . Høres og virker mistenkelig ut som at han kommer inn etterpå..Synes det er gjort på en artig måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 18. februar 2015 #5365 Del Skrevet 18. februar 2015 Men det hørtes ut som om Ørjan Buroe hadde en samtale med han også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 18. februar 2015 #5366 Del Skrevet 18. februar 2015 Hva er forskjellen på en food processor og en blender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #5367 Del Skrevet 18. februar 2015 Hva er forskjellen på en food processor og en blender? Størrelsen Mengden ekstrautstyr og deler, dermed også muligheten til bruk til flere ting, av foodprocessoren, da. Anonymous poster hash: d10f7...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 18. februar 2015 #5368 Del Skrevet 18. februar 2015 Hva er forskjellen på en food processor og en blender? Samme som AB over. Du får mer raspe/rive/kutte-utstyr til foodprosessoren. Du får også ulike kniver til den. En type lik den i blenderen som er best egnet til flytende, og en "helikopterrotor" som er bedre egnet til tørt (knuse). Grovt sagt er blenderen best til flytende, mens foodprossessoren er hva du gjør den til. Ofte har de også litt kraftigere motor i tillegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 18. februar 2015 #5369 Del Skrevet 18. februar 2015 Hva er forskjellen på en food processor og en blender? En foodprosessor er noe man kan ønske seg med skingrestemme mens man står under en misteltein. En "blender" klinger ikke like bra. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #5370 Del Skrevet 18. februar 2015 Hvorfor er det slik at dersom noen spørr noe man ikke vil svare på, så "poker" man nesa på en måte? som en måte å svare ja på liksom. Anonymous poster hash: 1195c...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koskenkorva Skrevet 18. februar 2015 #5371 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg lurer veldig på om det blekket som brukes i kvitteringsmaskiner aldri går tomt? Når jeg tenker meg om har jeg aldri lagt merke til at denne blir tom?? Også lurer jeg på noe ang. bussjåfører. Hva gjør de hvis de får akutt diare og er midt i ruten sin? Stopper de på shell og sier til passasjerene "Folkens, nå har jeg fått skikkelig rennaræv, beklager dette men nå må jeg på dass for å tømme ryggraden i noen minutter. BRB" ?????! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 18. februar 2015 #5372 Del Skrevet 18. februar 2015 Også lurer jeg på noe ang. bussjåfører. Hva gjør de hvis de får akutt diare og er midt i ruten sin? Stopper de på shell og sier til passasjerene "Folkens, nå har jeg fått skikkelig rennaræv, beklager dette men nå må jeg på dass for å tømme ryggraden i noen minutter. BRB" ?????! Har de annet valg stakkar? vil tro de fleste passasjerer ville tatt det med et smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 18. februar 2015 #5373 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Jeg lurer veldig på om det blekket som brukes i kvitteringsmaskiner aldri går tomt? Når jeg tenker meg om har jeg aldri lagt merke til at denne blir tom?? Info... Endret 18. februar 2015 av Petter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koskenkorva Skrevet 18. februar 2015 #5374 Del Skrevet 18. februar 2015 Har de annet valg stakkar? vil tro de fleste passasjerer ville tatt det med et smil Vet ikke jeg, jeg har tenkt på dette i mange år haha. Tenk deg så fælt det må være, om man må skikkelig bæsje men ruta er nettopp starta og det er minst 2 timer til man kan få gå på do! Glad jeg ikke er bussjåfør 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koskenkorva Skrevet 18. februar 2015 #5375 Del Skrevet 18. februar 2015 Info... åååå!! Så det er DERFOR ja! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 18. februar 2015 #5376 Del Skrevet 18. februar 2015 åååå!! Så det er DERFOR ja! Takk! Ingen årsak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. februar 2015 #5377 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Ser mange som går med dette tegnet på smykker. Synes det ser ut som tallet 30. Hva betyr det? Det tviler jeg på at folk har peiling på. De er bare moteslaver. Det var in med kors i sommer også, tror du de som brukte det var kristne? Endret 19. februar 2015 av KG dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 19. februar 2015 #5378 Del Skrevet 19. februar 2015 Hva er forskjellen på en food processor og en blender? Størrelsen Mengden ekstrautstyr og deler, dermed også muligheten til bruk til flere ting, av foodprocessoren, da.Anonymous poster hash: d10f7...1e8 Samme som AB over. Du får mer raspe/rive/kutte-utstyr til foodprosessoren. Du får også ulike kniver til den. En type lik den i blenderen som er best egnet til flytende, og en "helikopterrotor" som er bedre egnet til tørt (knuse). Grovt sagt er blenderen best til flytende, mens foodprossessoren er hva du gjør den til. Ofte har de også litt kraftigere motor i tillegg. En foodprosessor er noe man kan ønske seg med skingrestemme mens man står under en misteltein. En "blender" klinger ikke like bra. Og da må jeg spørre hva som skiller en en smoothiemaskin fra en blender! Jeg har altså en Nutribullet, som vel er en blender, men jeg bruker den til smoothie. I en annen tråd her ble det sagt noe om at "da kunne men like gjerne bare kjøpt en smoothiemaskin" - og da blir jeg litt sånn "hæ". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 19. februar 2015 #5379 Del Skrevet 19. februar 2015 Når de lager chillinøtter, hvordan får de til å bake inn peanøtten sånn at den ligger løst inni?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 19. februar 2015 #5380 Del Skrevet 19. februar 2015 Når de lager chillinøtter, hvordan får de til å bake inn peanøtten sånn at den ligger løst inni?? Kan man lage chillinøtter? Jeg trodde det var en nøttetype, på samme måte som hasselnøtter for eksempel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå