AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #6581 Del Skrevet 17. november 2015 Hvordan klarer egentlig kråkeboller å formere seg?? Anonymkode: 5e7d7...5e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 17. november 2015 #6582 Del Skrevet 17. november 2015 Hvordan klarer egentlig kråkeboller å formere seg??Anonymkode: 5e7d7...5e9De slipper sperm og egg (særkjønnet) ut i vannet og håper på det beste. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. november 2015 #6583 Del Skrevet 19. november 2015 Kan man sende pakker på post-i-butikk, eller er dette kun for henting av pakker. Selger de i så fall også esker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #6584 Del Skrevet 19. november 2015 Kan man sende pakker på post-i-butikk, eller er dette kun for henting av pakker. Selger de i så fall også esker?Ja og ja Anonymkode: 298e7...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. november 2015 #6585 Del Skrevet 19. november 2015 Ja og ja Anonymkode: 298e7...e01Så bra! Det er åpnet en post-i-butikk rett ved her jeg bor. Da slipper jeg å gå helt til postkontoret som er 15 minutter unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #6586 Del Skrevet 19. november 2015 Kan man sende pakker på post-i-butikk, eller er dette kun for henting av pakker. Selger de i så fall også esker?Hvordan trodde du folk i mindre byer/distrikter sendte pakker? Anonymkode: 58ce4...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. november 2015 #6587 Del Skrevet 19. november 2015 Hvordan trodde du folk i mindre byer/distrikter sendte pakker? Anonymkode: 58ce4...743Jeg har ikke vært på så mange mindre steder i Norge, så aner ikke hvor langt det pleier å være til nærmeste postkontor Tenkte vell at de fleste hadde et postkontor innenfor kjørbar avstand. Har aldri benyttet meg av post-i-butikk selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 20. november 2015 #6588 Del Skrevet 20. november 2015 Er det forskjell i vekt på 1 L helmelk og 1 L skummet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 20. november 2015 #6589 Del Skrevet 20. november 2015 Er det forskjell i vekt på 1 L helmelk og 1 L skummet?De to veier det samme, men lettmelken er lettere (Bare tuller. Skummetmelken er ørlite tyngre enn helmelken, fordi den inneholder mer vann og mindre fett, og vann er tyngre (har større masse) enn fett.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 20. november 2015 #6590 Del Skrevet 20. november 2015 Hvor kommer de mannlige toppklasserytterne fra? Man ser jo nesten bare jenter som holder på med hest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 20. november 2015 #6591 Del Skrevet 20. november 2015 De to veier det samme, men lettmelken er lettere (Bare tuller. Skummetmelken er ørlite tyngre enn helmelken, fordi den inneholder mer vann og mindre fett, og vann er tyngre (har større masse) enn fett.)Det var det jeg trodde og, men nå fant jeg faktisk ut at de veier det samme. http://www.matoppskrift.no/sider/Omformer.asp?ID=liter#axzz3s2NgyJobMen jeg vil anta at om det er større mengder enn en liter, vil det være litt forskjell... eller hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 20. november 2015 #6592 Del Skrevet 20. november 2015 Tallene som er oppgitt på den siden må være ment å bare være sånn cirka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 20. november 2015 #6593 Del Skrevet 20. november 2015 Jeg lurer på om ei julestjerne kan bli til et juletre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 20. november 2015 #6594 Del Skrevet 20. november 2015 Jeg lurer også på om hun som spår i tarrotkort har forskjellige kriterier hver gang? Lurer spes på om man må ha 200 innlegg her inne, og nå skriver jeg bare for å få over 200 innlegg. Neste gang hun legger ut, må man ha 300 innlegg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #6595 Del Skrevet 25. november 2015 Har Netflix ett slags system, hvor man får opp en liten beskjed etter å ha sett på filmer / TV-serier i over 10 timer sammenhengende?Hva skjer dersom man lar være å svare på ein slik melding / e-post fra dem ? Anonymkode: 5e7d7...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. november 2015 #6596 Del Skrevet 25. november 2015 Jeg lurer på om ei julestjerne kan bli til et juletre? Legg på et egnet miljø og noen millioner år med evolusjon, så kan det godt tenkes at du får noe som ligner. Eller man kan gå for styrt evolusjon eller genmanipulering for å spare litt tid.Stadig flere går også for styrt produksjon når de skal skaffe seg et juletre. (Plast) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. november 2015 #6597 Del Skrevet 25. november 2015 Har Netflix ett slags system, hvor man får opp en liten beskjed etter å ha sett på filmer / TV-serier i over 10 timer sammenhengende?Hva skjer dersom man lar være å svare på ein slik melding / e-post fra dem ?Anonymkode: 5e7d7...5e9Ja.. jeg tror jeg fikk det etter 4 episoder. En sånn "ser du fortsatt på?". Og måtte svare ja for å se videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #6598 Del Skrevet 26. november 2015 Ja.. jeg tror jeg fikk det etter 4 episoder. En sånn "ser du fortsatt på?". Og måtte svare ja for å se videre. Men hva skjer dersom man ikke klikker på denne? Kommer Netflix til å slå seg av, eller ? Anonymkode: 5e7d7...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. november 2015 #6599 Del Skrevet 26. november 2015 Men hva skjer dersom man ikke klikker på denne? Kommer Netflix til å slå seg av, eller ?Anonymkode: 5e7d7...5e9Det skjer ingenting før du trykker på den. Da står det bare et spørsmål der om du ser på eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aucaman Skrevet 26. november 2015 #6600 Del Skrevet 26. november 2015 Er det forskjell i vekt på 1 L helmelk og 1 L skummet?Standardvekt på helmelk er 1062 gram (idealvekt), mens skummet er på 1065 gram (idealvekt) pr.1 l kartong (om jeg husker riktig, lenge siden jeg har vært på jobb). Melka kan ha +- 6 gram avvik fra idealvekten før man må innstille vekten på maskinen, men det hender noe går ut til butikk hvis det er avvik. Sjeldent at de vanlige melkeproduktene varierer i vekt, men kulturmelk er det ofte større avvik på (dog aldri under 1030 gram per 1L kartong) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå