Lutetium 71 Skrevet 30. juni 2015 #5941 Del Skrevet 30. juni 2015 Hvorfor har vi ikke slike skolebusser som de har i usa? Du vet de gule? Tenkte jeg skulle svare litt skikkelig. Forklarer kanskje ikke hvorfor de ikke er gule i Norge, men alle mulige farger, men det har ihvertfall med synlighet å gjøre, ikke gjørme. Videoeksempel Alien tech, uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 30. juni 2015 #5942 Del Skrevet 30. juni 2015 Dette viser ihvertfall med all tydelighet hvorfor det kalles Traktoregg!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. juni 2015 #5943 Del Skrevet 30. juni 2015 Takk for forklaringen Jeg skulle ønske vi hadde slike skulebussef i Norge. Jeg syns dem ser kule ut Jeg klarer aldri å se for meg gule skulebusser uten å tenke på Otto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #5944 Del Skrevet 30. juni 2015 Du er kåt og seksuell. Mygg biter ikke mennesker med lite/ingen endorfiner Det tror jeg stemmer, for jeg fikk en gang 22 myggstikk på èn dag. Og jeg er en horny liten bastard. Anonymous poster hash: 0ca99...ae8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 2. juli 2015 #5945 Del Skrevet 2. juli 2015 Lurer på hvordan en av Åhlens Oslo-filialer havnet utenfor kysten av Ekvatorial-Guinea: https://www.ahlens.no/stores/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. juli 2015 #5946 Del Skrevet 2. juli 2015 Du er kåt og seksuell. Mygg biter ikke mennesker med lite/ingen endorfiner Haha! Er det sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 2. juli 2015 #5947 Del Skrevet 2. juli 2015 Navn på karakterer i filmer og serier, finner dei berre på tilfeldige navn eller jobbast det grundig og lenge med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. juli 2015 #5948 Del Skrevet 2. juli 2015 Burde man sakke jordrotasjonen, så man får mer gjort iløpet av en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 2. juli 2015 #5949 Del Skrevet 2. juli 2015 Da følger jeg opp spørsmålet ditt med: kan man endre oppfatningen av tid, slik man oppfattet tid i barndommen? Jo eldre man blir, desto mer føler man at tiden flyr visstnok. Jeg vil at tiden skal føles å gå litt saktere, slik at jeg får mer ut av dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. juli 2015 #5950 Del Skrevet 2. juli 2015 Hvorfor har vi ikke slike skolebusser som de har i usa? Du vet de gule? Fordi skolebussene blir ofte leid inn fra et vanlig busselskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 6. juli 2015 #5951 Del Skrevet 6. juli 2015 Du er kåt og seksuell. Mygg biter ikke mennesker med lite/ingen endorfiner - og da forstår jeg hvorfor jeg nesten aldri får myggstikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 7. juli 2015 #5952 Del Skrevet 7. juli 2015 For n'te gang lurer jeg på - fordi jeg aldri lærer - hvorfor det gjør mer vondt å klø seg f.eks. på armen eller ryggen gjennom klærne enn direkte på huden. Auuu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #5953 Del Skrevet 7. juli 2015 Lurer på hvorfor kg ikke kan få slutt på de(n) som daglig oppretter tulletråder om uføretrygd! For all del også andre tulletråder! Tulletråder er i flertall for tiden. Anonymous poster hash: 1d863...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 7. juli 2015 #5954 Del Skrevet 7. juli 2015 Lurer på hvorfor kg ikke kan få slutt på de(n) som daglig oppretter tulletråder om uføretrygd! For all del også andre tulletråder! Tulletråder er i flertall for tiden.Anonymous poster hash: 1d863...911 Det er agurktid, så agurkene (aka tulletrådene) er i stor blomstring også på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #5955 Del Skrevet 7. juli 2015 Det er agurktid, så agurkene (aka tulletrådene) er i stor blomstring også på KG. Ser frem til at alle agurkene er ferdig høstet! Hvorfor får de trådene stå? Anonymous poster hash: 1d863...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #5956 Del Skrevet 8. juli 2015 Lurer på hvorfor kg ikke kan få slutt på de(n) som daglig oppretter tulletråder om uføretrygd! For all del også andre tulletråder! Tulletråder er i flertall for tiden. Anonymous poster hash: 1d863...911 Har du rapportert?Anonymous poster hash: 45059...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #5957 Del Skrevet 8. juli 2015 Lurer på hvorfor kg ikke kan få slutt på de(n) som daglig oppretter tulletråder om uføretrygd! For all del også andre tulletråder! Tulletråder er i flertall for tiden.Anonymous poster hash: 1d863...911 De gjør det fordi mange av dere driver og hetser dem og da vil dem forsvare seg Anonymous poster hash: b2c58...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. juli 2015 #5958 Del Skrevet 8. juli 2015 For n'te gang lurer jeg på - fordi jeg aldri lærer - hvorfor det gjør mer vondt å klø seg f.eks. på armen eller ryggen gjennom klærne enn direkte på huden. Auuu. Fordi du må trykke hardere med fingrene? Hvis jeg klør meg rett på huden, er det nok å stryke lett med neglene for å stille kløen. Hvis jeg skal klø meg utenpå klærne må jeg trykke mye hardere for at det skal hjelpe. Gjennom klærne treffer jeg huden med ei større flate og ikke rett på stedet hvor det klør. Derfor må jeg også bruke mer kraft og trykke fingrene ned i huden. Muligens vil også ulike former for trykk aktivere ulike typer nerver? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #5959 Del Skrevet 8. juli 2015 Hva er det verste som kan skje om jeg bruker allergiøyedråper og linser? På pakken står det bare at de kan bli misfarget, optikeren fikk det til å høres ut som det var mye mer alvorlig. Anonymous poster hash: 81b8e...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #5960 Del Skrevet 8. juli 2015 De gjør det fordi mange av dere driver og hetser dem og da vil dem forsvare seg Anonymous poster hash: b2c58...420 Unnskyld, men nå lurer jeg virkelig på en rar ting, og det er hva du her mener? Jeg gidder ikke lese de trådene fordi de er så...........Anonymous poster hash: 1d863...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå