Gå til innhold

Faren til Mette-Marit


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva er det egentlig med denne fyren? Han sier han ikke ønsker å brette ut sitt privatliv, men å uttale seg til pressen gjør han stadig vekk. Han blottlegger jo sitt (noe anstrengte?) forhold til sin datter i aviser og ukeblader! Dersom han hadde holdt en noe lavere profil hadde han sluppet all denne omtalen om seg selv som han etter eget sigende ikke liker! Har vi lest noe om moren til Mette-Marit? Nei - ikke mye i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Når du navngir både en far og datter, du syns ikke det er rart og være anonym selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-05-05 20:04, anonym wrote:

Når du navngir både en far og datter, du syns ikke det er rart og være anonym selv da?

[/quote

Sorry, var ikke meningen at jeg sev skulle være anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei jeg synes ikke det. Uansett så er det ikke meg det diskuteres, men en person som vil være offentlig - men kun når han selv ønsker det. Rart synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mannen er bare ute etter oppmerksomhet, og "melke kua" for alt den er verdt. Han stikker jo hodet frem i tide og utide. Hvis han ikke hadde vært så pr kåt, så hadde han sluppet all negativ omtale.

Han skulle jo stille søksmål mot O.J og TV2 fordi han fikk så mye negativ omtale i torsdagsklubben. Men bare en uke senere står han frem i VG, meg svære overskrifter og sier: "Jeg er blitt bedt om å holde en lav profil, men det er jo mitt eget valg". HALLO!!! Vil du være med på leken Sven O., så må du tåle steken.

Værsegod O.J, mannen er din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

La nå mannen være i fred! Han er da en helt normal far, med alt det fører til. Det er sikkert ikke så lett å komme fra et anonymt menneske, for så å bli brettet ut for hele det norske folk.

Hvordan hadde dere reagert om deres sønn eller datter giftet seg med en av medias aller største kjæledegger?

Han sier sikkert de gale tingene innimellom, han gjør sikkert ting som andre mener er galt. Men han er et menneske, og han elsker datteren sin.

Hvorfor irritere seg over det, eller i det hele tatt bry seg? Vi er alle mennesker - og vi gjør alle feil.

Det er nå min mening om den saken. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg snudd helt i min oppfattning av S.O.Høiby.

Før syntes jeg han var en masete rar fyr. Men var det kanskje ikke media som øynet å fremstille ham slik?

Etter å ha sett han i tv programmet God Kveld Norge og den Store Fisketuren... ja da har mitt inntrykk snudd helt.

Han er jo en helt vanlig, omgjengelig og hyggelig mann. Akkurat som onklen eller naboen din.

Den det går utover nå er vel MM som har avvist kontakt med ham siden bryllupet osv.

Nå fremstår hun jo bare som for fin til å snakke med slike som oss helt vanlige mennesker.

Heier på Sven O jeg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg startet denne debatten.

Helt enig med den som sa at den som er med på leken må tåle steken. Dersom han ikke ønsker å komme i avisene og bladene, slipper han det, bare se hvor mye vi har lest om MOREN til Mette-Marit i forhold. Nesten ingen ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg begynner nå å bli drittlei debatten om kongefamilien! Forhåpentligvis vil d bli mindre skriverier om dem etter at Martha har giftet seg med Glade Ben i Bartenes by! På tide vi får henne giftet bort slik at d blir slutt på renningen etter div. stallgutter og gifte menn!

Synes Ari fortjener honnør fordi han tar på seg denne oppgaven; å gjøre en respektabel kvinne ut av henne, og nu som d er sagt: Hvem mener egentlig at en ordinær fysioterapaut er en kritikerrost forfatter verdig?

Jeg bare spør!

SEXY SADIE

1212[ Dette Innlegg er endret av: sexysadie den 2002-05-10 14:53 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes S.O Høyby burde legge litt mer ære på datteren sin, og slutte å omtale henne i media hele tiden. Hvis han ikke kan si pene ting om henne og vise at han er STOLT over at datteren hans er blitt kronprinsesse, ja da bør han heller holde kjeft! icon_evil.gif Han fremstiller henne jo som en skikkelig bitch, og det er jo mulig at hun faktisk ER det, men MIN far ville aldri fremstilt meg i et negativt lys, samme hvor dårlig jeg hadde oppført meg mot han!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Hei KaTTastrofe!

Nei jeg heter ikke Flettfrid Andresen.

Men mitt navn må holdes skjult ifra offentligheten. Etter diverse sleivspark her inne kan d være folk som er etter meg. Ikke for d de måtte da bare komme; Jeg har banket kyr før!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...