Gå til innhold

Anbefalinger innen plastisk kirurgi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei kjære medsøstre! :regn:

Nå håper jeg ikke dette blir en diskusjon om FOR eller IMOT plastiske operasjoner, men rett og slett anbefalinger fra dere som er fornøyde med deres inngrep på forskjellige områder.

Det er jo slik at forskjellige kirurger er spesielt flink /spesialisert på enkelte operasjoner (nese, brystløft, mageplastikk osv.). Dette har jo noe med erfaring og antall utførte operasjoner også.

Vil bare nevne at det er helt umulig å få anbefalinger (noe som jo er det viktigste for oss som pasienter)eller informasjon om antall utførte operasjoner /rykte osv. Legene beskytter hverandre og har en slags kodeks på å IKKE utlevere slik informasjon. Personlig syns jeg at vi generelt (spesielt fastlege) skulle fått vite alt /fått intervjuet de som vi skal dele de mest sårbare og intime detaljer med. For ikke å snakke om når vi skal legge våre liv i deres hender.

Er spesielt interessert i Bergensområdet, men drar gjerne til Østlandet dersom det finnes en kirurg der som er spesielt flink til en type operasjon. Jeg er middelaldrende og planlegger derfor flere typer operasjoner.

Klem fra Agnethe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...