Sweetpea25 Skrevet 22. november 2010 Forfatter #21 Skrevet 22. november 2010 Takk for gode råd folkens!
Sn0spray Skrevet 22. november 2010 #22 Skrevet 22. november 2010 (endret) Anbefaler også Weleda. Det er den eneste håndkremen jeg har vært borti som faktisk trekker inn. Så du slipper å grise krem på alt du tar på i etterkant Innlegget er endret iht KGs regler. Supramundane, mod Endret 22. november 2010 av Supramundane
Djungelvrål Skrevet 22. november 2010 #23 Skrevet 22. november 2010 Jeg ville heller aldri skrubbet sprukne hender med salt- hva om en bytter ut med sukker, f perlesukker? fønker det? Ja det ville jeg tro, kornene jobber oljen inn i huden uansett. Bruker jo sukker i kroppskrubber
Gjest sue84 Skrevet 24. november 2010 #24 Skrevet 24. november 2010 Jeg har litt samme problem... Men fant løsningen hos the bodyshop. De har en hemp håndkrem som jeg syns er kjempegod. Forøvrig så hjelper det med olje og salt og, men vent til de værste sårene er grodd siterer den! Hemp kremen fra body shop er utroolig god og veldig drøy
Gjest Hege Skrevet 1. november 2011 #26 Skrevet 1. november 2011 Det som er viktig er å ikke tilføre for mye vann eller vannbaserte produkter. Viktig å ikke vaske seg for mye. Det du skulle prøvd er en krem basert på aloe vera. Og helst uten vann. Vet om en krem som heter Aloe Propolis krem som flere ski idrettsutøvere bl.a. bruker som kuldekrem. Denne er det også noe som heter propolis i. Propolis er det biene produserer for å holde bikubene sterile.Også kalt naturens antibiotika. Denne kremen får kjøpt på www.aloeverabutikk.no. Du har også 90 dagers tilfredshetsgaranti. Helt fornøyd eller pengene tilbake! Ønsker deg lykke til. Husk å lese på ingredienslista på kremene du bruker. Det som står øverst på ingrediens lista er det mest av i produktet. I de fleste kremer uansett om de kommer fra apotek eller dyre merkevarer starter med vann!!!
Gjest Hilde Skrevet 1. november 2011 #27 Skrevet 1. november 2011 Prøv Elisabeth Ardens Eight Hour Cream, en med tjære som heter Baume Apaisant Reperateur. Jeg har også alltid vært plaget med eksem, både i ansikt og hender. Nå bruker jeg denne, og blir god på et par dager. Jeg tåler veldig få kremer, mange klør, men ikke denne. Er litt vanskelig å få tak i kanskje, men er verdt jakten. Kremen lukter ikke så godt, men har fantastisk virkning på meg. Når hendene er på det verste, med åpne sår, tåler jeg ikke vanlig Eight Hour Cream, kun denne. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå