chimp Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Kan ikke en el annen forbarme seg over en data-idiot som ikke har fått logget seg på msn'en på dagevis! Får bare beskjed om at jeg skal sjekke at internett-tilkoblingen er på, og d er den jo, + sjekke status, og alt er oppe og går sier den.....KAN dette ha sammenheng m at internett alltid avbrytes nå om dagen hvis hustelefonen ringer? Har ADSL, så den skal egentlig ikke gjøre det.....Uff!! D er så irriterende å ikke skjønne dette....
Gjest sunshine-t Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 hm...kommer inn på msn jeg og vi har også adsl.. huff så kjipt da!!!!!
Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 Har du eller han prøvd å avinstallere MSN og siden installere den på nytt?
chimp Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2003 hm...kommer inn på msn jeg og vi har også adsl.. huff så kjipt da!!!!! JAAA!!! Kjipt!!!
chimp Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2003 Har du eller han prøvd å avinstallere MSN og siden installere den på nytt? Får prøve da.......
Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2003 #6 Skrevet 13. oktober 2003 Husk å laste ned en nyeste versjonen da
jordbær Skrevet 14. oktober 2003 #8 Skrevet 14. oktober 2003 Har du en firewall? Kanskje den stopper fra å la deg connecte MSN..
14062003 Skrevet 14. oktober 2003 #9 Skrevet 14. oktober 2003 Programvare som fungerer som firewall er den enkleste løsningen her. Det er det som oftest gir slike problemer i alle fall...
chimp Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #10 Skrevet 14. oktober 2003 Har isåfall ikke hatt no firewall før....da må den plutselig ha dukket opp av seg selv.....over natten!!! :o Da mister jeg vel alle kontaktene da, hvis jeg av-installerer og installerer på nytt???
Labella Skrevet 14. oktober 2003 #11 Skrevet 14. oktober 2003 Du mister ikke kontaktene dine hvis du avinstallerer og installerer på nytt. Når du logger på med samme profil som før vil også alle kontaktene dine være der :D
chimp Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #12 Skrevet 14. oktober 2003 Du mister ikke kontaktene dine hvis du avinstallerer og installerer på nytt. Når du logger på med samme profil som før vil også alle kontaktene dine være der :D OK!!!
vilde Skrevet 16. oktober 2003 #13 Skrevet 16. oktober 2003 POKKERS DRITT! Jeg har også prøvd siden kl 14 idag, og har fortsatt ikke kommet inn. Hva er det der for noe tull for tiden. ARG! Får vel bare vente......... utålmodig Vilde..
Postmannen Skrevet 16. oktober 2003 #14 Skrevet 16. oktober 2003 Microsoft bestemte seg tidligere i år for å oppgradere MSN-proto(n)k(n)ollen, for å stenge ute tredjeparts klienter, ofte opensource, for å sikre seg monopol igjen (det vanlige, *puh* ) Har dere ikke lastet ned patchen for MSN, må dere nok gjøre det.... Jeg begriper ikke, at dere ikke går lei hele MS.. Anbefaler Jabbernettverket som ikke stenger ute NOEN, uansett grunlag, enten det ene eller det andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå