punkyB Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Ingen tråder om kveldens episode?? Er jo nå det begynner å bli gøy. Syntes nesten litt synd på svenskefaen da Marie L sa nei. Er jo litt for opplagt at det blir hun og Max eller? Hvem er det som er falsk? Hvem vinner? Jeg er litt utålmodig jeg så er det noen som vet så send meg gjerne en PM. Dette slår forresten ikke 24 - synes den serien er fengende.
Gjest Poirot Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 Veldig så fort han svensken plutselig ville ha Marie, enda han aldri hadde interessert seg for henne før...
Gjest Madam Felle Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg jublet når hun svarte nei til svensken :oops: han er for selvgod for meg, og der fikk han Og ja jeg og tror det blir Max og Marie tilslutt Men hvem han svensken ender opp med er ikke godt å vite, men tror ikke det blir noe seriøst med noen av jentene. han er for ung
Gjest sunshine-t Skrevet 13. oktober 2003 #4 Skrevet 13. oktober 2003 jeg flirte godt ja, da hun sa nei ja det er litt for opplagt med max og marie...
punkyB Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2003 Er det ingen som VET hvordan det går da?????
Gjest sunshine-t Skrevet 13. oktober 2003 #6 Skrevet 13. oktober 2003 nope... er sååå nyskjerrig jeg og`!!!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 13. oktober 2003 #7 Skrevet 13. oktober 2003 Veldig så fort han svensken plutselig ville ha Marie' date=' enda han aldri hadde interessert seg for henne før...[/quote'] Jeg tror han ville prøve å vise Max at han hadde sjangs Patetisk spør du meg
Gjest sunshine-t Skrevet 13. oktober 2003 #8 Skrevet 13. oktober 2003 jeg har ikke likt han fra dag en jeg.. synts han virker for selvgod....
Gjest Dolphina Skrevet 14. oktober 2003 #9 Skrevet 14. oktober 2003 Skjønner ikke at de jentene gidder å være der lenger jeg, når han er sååå forelska i Marie. Eller jeg skjønner ikke at de gidder å være med i det hele tatt! "Sloss" om en gutt, nei takk!
bluebird Skrevet 25. oktober 2003 #10 Skrevet 25. oktober 2003 Siste sladder direkte fra kilden. Pus på TV
Gjest care Skrevet 25. oktober 2003 #11 Skrevet 25. oktober 2003 Eller jeg skjønner ikke at de gidder å være med i det hele tatt! "Sloss" om en gutt, nei takk! Ja der er du inne på noe vesentlig....
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2003 #12 Skrevet 25. oktober 2003 Noen som har observert all den alkoholen som blir konsumert der? De drikker hele tiden. Lurer på om det er for å få fram "følelser" og intriger? Er jo ikke normalt å drikke annenhver dag og fra tidlig morgen. Lurer på om det er mange av jentene som har hatt fyllenerver dagen derpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå