Gå til innhold

Wellbutrin?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som vil dele med meg sin erfaring av bruken av denne type antidepp??Sliter med Spiseforstyrrelser og er livredd for vektøkning!

Videoannonse
Annonse
Gjest scorpius
Skrevet

Hei, har gått på Wellbutrin i snart ett år nå, og har ikke merket noen

bivirkninger. Heller ingen positive, for å si det sånn.

Det skader jo ikke å teste det ut, for det kan jo hende at humøret blir bedre :)

Skrevet

Jeg har også brukt Wellbutrin i snart ett år. Er første antidepressiva hvor jeg ikke har merket noen bivirkninger overhodet. Vet fortsatt ikke om de egentlig gir meg så mye, men tar ikke sjansen på å slutte ennå..

Skrevet

Depresjonen min er lik null!Utrolig deppa og lei av alt og alle!!Men livredd for dumme bivirkninger som vektøkning og mega matlyst!!Sukk, dette ender ikke greit!

Skrevet

^^Hilsen TS

Gjest rufusvanderf
Skrevet

Om det er depresjon/lite energi du strever med, så vil jeg tro Wellbutrin kan være meget bra. De som sliter med angst kan nok oppleve at denne medisinen kan øke angsten. Har stått på Wellbutrin og det var ingen bivirkninger mht apetitt/vekt. Men: Det var vanskeligere å få sove på denne medisinen, og måtte derfor ha sovemedisiner i tillegg.

Skrevet

Etter å ha lest deres skriv, har jeg blitt mindre skeptisk...Skal ta å høre med legen!:))

TS

Gjest scorpius
Skrevet

Som sagt; det skader ikke å prøve ts! Lykke til ;)

• 1 år senere...
Gjest gjest
Skrevet

Scorpius og ego, står dere fortsatt på Wellbutrin, og hvordan har efraringene vært så langt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...