Gå til innhold

Det er for F pedofilt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke du skal ta TS sitt innlegg spesielt seriøst: Hele fremstillingen h*n kommer med i åpningsinnlegget oser av trolling. I virkeligheten er det svært mange som tenner på lave, slanke kvinner med små bryster :jepp:

Jeg tror ts er fornærma fordi fyren har avvist henne, til fordel for den andre dama. Ts synes det er en fornærmelse for sin egen kvinnelighet, kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trådstarter

Skrevet

Åja, åpenbart. Do'h

Takk :P

Skrevet

Hahaha, fy faen for et innlegg, er det dummeste jeg har hørt. Vet ikke hva jeg skal svare engang. Noen er visst blåst i huet. Om jeg liker tynne gutter med små peniser er jeg da pedo? (for the record var det bare et eksempel) ;)

Skrevet

til ts, spør du om dette fordi du er kraftig med kraftige former eller? herregud, gå og legg deg!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Det er kun en ting som gjør en person pedofil, det er å tenne seksuelt, og forelske seg i prepubertale barn.

Gjest mannlig KG-spion
Skrevet

Slutt med dette tullet da.

Blir skjelven i bena av damer uten former. Smal rumpe, nesten ikke bryster, og nesten ingen cm rundt livet. Er jeg homo eller pervo da?

Så hørte jeg intervju på radio i dag med Benedicte Bertelsen, programleder i Supernytt på NRK3. Pirrende å høre så mange fornuftige meninger, sammenhengende.

Jeg måtte bare GOOGLE henne. Dritskjønn, halvt Gambisk. Med kanskje litt for bred rumpe, som er standard-utstyr på afrikanere. Men jeg hadde dratt til Gambia på slektstemne på flekken jeg.

Det er da ikke fasitsvar på hvordan folk skal se ut.

Men å ha busk i 2010 er litt kinky da.

Men tvinger da ikke jenter til å ta den vekk, hvis de absolutt vil ha den.

Skrevet

Slutt med dette tullet da.

Blir skjelven i bena av damer uten former. Smal rumpe, nesten ikke bryster, og nesten ingen cm rundt livet. Er jeg homo eller pervo da?

Du fortjener 10 år pluss steining.

Skrevet

Å i det hele tatt tenke at noen har pedofil legning fordi de liker små pupper og barbert kjønn sier mer om de som tenker det enn de som liker det! Noen har syke tanker og fantasier!

Skrevet

Pedofili har da kun med en persons alder å gjøre, og ingenting å gjøre med vedkommendes fysiske størrelse.

Om hun er liten av vekst, har små pupper, barberere seg nedentil har ingenting med saken å gjøre. Så lenge hun er over 16 år.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg bare lurer på en ting: hva går det ut på å være... mulig barbert?

Du bare antar at musa hennes er glattbarbert? Hvorfor det? :s

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg bare lurer på en ting: hva går det ut på å være... mulig barbert?

Du bare antar at musa hennes er glattbarbert? Hvorfor det? :s

Det er sikkert noe eksen hennes har sakt for å gjøre henne sjalu. TS er garantert smellfeit med busk som stikker over buksekanten..

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Det er sikkert noe eksen hennes har sakt for å gjøre henne sjalu. TS er garantert smellfeit med busk som stikker over buksekanten..

:pasha::skratte:

Skrevet

eeeeeeeeeh!!

jeg er ganske lav av vekst, har små pupper og er glattbarbert. jeg blir tatt for å være 20-22 men ejg er 30 og det er kjæresten min også. er kjæresten min pedofil mener du??

går det ann å bli så dum egentlig..

Skrevet
Hva faen står ts for? :(
Trollsluske. :nigo:

[...]Da hjelper du ikke om du er tvillingsøstera til Triana Iglesias.

Forresten; Hun har for mange tatoveringer. 1 er 1 for mye.

Think before you ink.

Enig i utgangspunktet i at tattiser ødelegger det som gjør kvinnehuden sensuell. Men Triana er en av de få med gyldig grunn, fordi den kamuflerer arr etter brennmanetangrep. :opplyser:

Trådstarter: Seksuell modenhet sitter i hjernen, ikke i daiene. Du tror vel ikke jenter er så blonde at de opererer inn silikoninnlegg i hjernen, vel? Dah! :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...