Gå til innhold

Brystreduksjon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mye snakk om silikon her. Men jeg kommer stadig inn på tanken om brystreduksjon. Har 75c. Det er vel en normal strl, men de er så tunge. Jeg får vondt av dem, og noe som ligner blåmerker under brystene etter bh-en.

Sikkert noen som er sjalu for at jeg har en så "perfekt" strl, og jeg er stolt av å ha store pupper!

Hva syns dere? Det er bare en tanke som har streifet meg. Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel en ganske normal str ja. har du prøvd Bh i ulike str (større/mindre cup og omkrets, det kan hjelpe, evt prøv sportsbh, og bh uten spiler.

har de vært slik hele livet? (altså siden du utviklet bryster) eller er de blitt tyngre over en periode? (om det er siste svar som er akutel så er det litt greit å få dem undersøkt)

bryst redusjon er jo et spesielt ingrep og er ikke hvilke so helst operatør som vil utføre det.

de har krav til at du helst bør ha helse plager (eks rygg sm, bryst spreng, osv)

vet ikke hvilke tiltak du har prøvd, men tror jeg ville prøvd meg på mer spesiallsydde bh (som på change og netty, der måler de str og finne de Bh som er mest egnet for deg) før jeg valgte et slikt ingrep.

Skrevet

Høres mer ut som du har brukt feil BH lenge, ja. Man skal ikke få blåmerker av BH-en, da er den helt feil. 75C er egentlig ikke veldig store pupper, jeg bruker 75DD eller E, og mine er egentlig helt passe. Jeg kan f.eks ikke lage skikkelig kløft engang.

Skrevet

Ville egentlig sagt at 75C er en ganske liten størrelse, jeg... Men er nok BHen og størrelsen som er feil om du får vondt! Jeg bruker 65GG og har ingen problemer at det gjør vondt. Det er viktig med rett BH! Dra på en skikkelig BH-butikk og få god hjelp der :)

Sannsynligvis er omkretsen du bruker for stor og cupen for liten :)

Skrevet

Jeg har redusert fra 85G til 80C og synes jo at jeg har fått veldig små og fine bryster.

Vi har ellers en tråd gående allerede om brystreduksjon.

Der er det mange som deler sine erfaringer om tiden før, under og etter operasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...