Gå til innhold

Rar lukt av urinen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var nettopp på do og tisset og urinen min lukta som røkt kjølttpølse........ Hva kan det bety??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjokolade, egg, biff, ris, julebrus og hvitvin er det jeg har puttet i munnen idag.

ts

Skrevet

Medisiner du har tatt?

Skrevet

nei ikke no medisiner bare p-pillen.

ts

Gjest Sommertid
Skrevet

Urinveisinfeksjon? Ikke det at jeg har opplevd kjøttpølse lukt da men... :vetikke:

Skrevet

ja kanskje jeg brygger på uvi.... men syns det lukter sånn... som når du åpner en pakke grillpølser, eller fin frisk kjølig kveldsluft. dere vet den lukta?

Skrevet

når jeg spiser Honey Puffs, så lukter urinen Honey Puffs. :gjeiper: Har ikke spist det siden jeg var barn, men jeg husker lukten.

Gjest Sommertid
Skrevet

når jeg spiser Honey Puffs, så lukter urinen Honey Puffs. :gjeiper: Har ikke spist det siden jeg var barn, men jeg husker lukten.

Åh! jeg trodde jeg var den eneste som mener det! Har spurt noen om det men de har bare sett rart på meg :skratte:

Meeen jeg har aldri kjent at urinen har loktet etter at jeg har spist pølse da

Skrevet

Sist gang jeg hadde UVI så luktet det rått kjøtt som hadde ligget i vakuumpakke.

Om det ikke gir seg så ville jeg har tatt med en urinprøve til legen.

Ang. honey puffs så er jeg helt enig, det lukter honey puffs av urinen etterpå.

Skrevet

Det verste for min del er når jeg har spist puffet havre, det lukter så intenst kaffe og stekt havre at det er helt flaut å komme ut fra badet etterpå... :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...