Gjest Gjest Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Liker du å bli slikket? Hvordan liker du å bli slikket? Om du ikke liker å bli slikket, hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Ja! Finnes ingen fasit, men personlig foretrekker jeg å ri ansiktet til mannen så jeg kan kontrollere bevegelsene bedre.
Sequax Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 (endret) Ja Hvilken kvinne gjør vel ikke det ? Noe av det deiligste jeg vet! Hvordan? Som om jeg var den nydeligste jordbæriskrem i ferd med å smelte... Endret 19. november 2010 av Sequax
Gjest Sommertid Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 (endret) Elsker det! Hvordan jeg liker å bli slikket? Med tunga på musa antar jeg. Endret 19. november 2010 av Sommertid
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Nei gjør vel egentlig ikke det , har ikke møtt noen som har gitt meg en bra opplevelse på det punktet desverre... Ble tuklet med i 5 års alderen,der bl.a. slikking forekom. Mitt andre seksuelle forhold (17 år) , var kjæresten sint for at det ikke gikk for meg , så han holdt meg fast og slikket så kraftig at det ble ubehagelig og vondt , stoppet ikke da jeg ropte til han , så måtte sparke han vekk.. Har hatt flere forhold etter dette (er 32 år nå) , men jeg har ikke klart å nyte , synes de har vert ganske så slappe i tunga også da... Men håper å møte en som gir meg noe når det skal slikkes , så er ikke helt ædelagt eller Og så er det litt sånn at jeg er redd for om det lukter , smaker død etc hihi , er vel litt for hygienisk der nede , og liker at mannen også er det !
Gjest HunterLady Skrevet 19. november 2010 #9 Skrevet 19. november 2010 Ikke alltid.. Er ekstremt sensitiv der nede, så kan bli for mye av og til. Sånn mye at det ikke er godt, bare veldig følsomt. Men om moduset er i orden, så elsker jeg det! Deilig å komme i munnen hans.. Orgasmene er helt annerledes og varer i mine tilfeller mye lengre når jeg blir slikket... :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #10 Skrevet 19. november 2010 Jeg liker det godt og hittil så har jeg opplevd det i alle mine forhold. Dersom det skulle skje at mannen ikke liker det så må jeg vurdere hele sexen om jeg ønsker å fortsette forholdet.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #11 Skrevet 19. november 2010 Bare en ting jeg kommer på angående slikking. Ikke glem hullene heeelt. Jeg må hele tiden korrigere mannfolk, men så glemmer de seg igjen. Er det så forbaska vanskelig å ha en finger inni musa og toern om jeg ber om det mens man slikker?
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2010 #13 Skrevet 19. november 2010 Bare en ting jeg kommer på angående slikking. Ikke glem hullene heeelt. Jeg må hele tiden korrigere mannfolk, men så glemmer de seg igjen. Er det så forbaska vanskelig å ha en finger inni musa og toern om jeg ber om det mens man slikker? Musa er en ting, men ikke alle mennesker er interessert i å stikke fingrene sine opp i rektum på andre, sexpartner eller ei. Sånn sett bør du være litt forsiktig med å "kreve" akkurat det.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #14 Skrevet 19. november 2010 Nei, får ingen nytelse av det. Tror ikke jeg har møtt noen som kan slikke skikkelig... Har bare blitt slikket av én flere ganger da, og en annen én gang. Så er ikke så bereist i mannemunnens verden...
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #15 Skrevet 19. november 2010 Musa er en ting, men ikke alle mennesker er interessert i å stikke fingrene sine opp i rektum på andre, sexpartner eller ei. Sånn sett bør du være litt forsiktig med å "kreve" akkurat det. Jeg krever ingenting, en grunn til jeg sa "eventuelt". Forøvrig har vel ingen begynte å slikke meg før de har slippet en finger eller to vaginalt, så ser ingen grunn til å slutt med det heller.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #16 Skrevet 19. november 2010 Jeg krever ingenting, en grunn til jeg sa "eventuelt". Forøvrig har vel ingen begynte å slikke meg før de har slippet en finger eller to vaginalt, så ser ingen grunn til å slutt med det heller. Okey, ser at jeg glemte å skrive eventuelt. Men jeg mente å skrive det.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #17 Skrevet 19. november 2010 Jepp, elsker det. Det er det eneste som gir meg orgasme. Dessverre er det flere år siden mannen gjorde det på meg, han liker det ikke :-(
Gjest Xelle Skrevet 19. november 2010 #18 Skrevet 19. november 2010 Ja Hvilken kvinne gjør vel ikke det ? Noe av det deiligste jeg vet! Hvordan? Som om jeg var den nydeligste jordbæriskrem i ferd med å smelte... Jeg gjør ikke det. Det gir meg ingen verdens ting.
Gjest Blubberella Skrevet 19. november 2010 #19 Skrevet 19. november 2010 Jeg gjør ikke det. Det gir meg ingen verdens ting. Samme her. Noen ganger kan det være litt kos å bli slikket fordi det føles veldig intimt og nært, men skal jeg komme av det må jeg hjelpe til selv med hånda eller leketøy. Fingring, derimot er noe av det beste jeg vet!
Gjest Purple Haze Skrevet 19. november 2010 #20 Skrevet 19. november 2010 Elsker det! Spesielt hvis han tar en finger oppi 2`ern samtidig. Oh yes baby!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå