Gå til innhold

Når hun ikke har lyst.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når hun ikke har lyst, hvordan løser dere det? Dessuten: vi mannfolk kan kanskje planlegge sex i en tid fremover, men gjør kvinner det? La oss si at de neste 3 helgene er dere borte fra hverandre, men denne helga er dere sammen. Er det naturlig for kvinner å tenke at "Nå blir det lenge til neste gang så vi "bør" ha sex i kveld"? Eller er det fjernt for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker hvertfall frem i tid. Gleder meg ofte til spesielle dager hvor jeg tenker nå blir det noe på oss. Men ikke alltid det blir det..

Og når jeg ikke har hatt lyst på sex på lenge, så begynner vi gjerne fra scratch hvor fising i samme rom, høylytt tygging etc er "forbudt". Ser på film sammen, lager mat sammen, flørter, snakker ut om det som plager oss så det ikke ligger å gnager i underhuden.

Skrevet

Vi damer planlegger nok også frem i tid når vi vet at det blir en stund til neste gang det blir noe på oss ;)

Jeg passer iallefall på å få mest mulig før jeg skal ha tante rød på besøk og hvis en av oss er lenge borte i jobb sammenheng..

Og jeg legger litt ekstar i planleggingen for å gi oss ett ekstra "piff" når jeg/han kommer hjem igjen :sjenert:

Vanskelig å si hva du bør gjøre for å gi henne mer lyst , men jeg vet iallefall at jeg blir kåt av å merke at mannen min begjærer meg og har lyst på meg. Gi henne komplimenter og små berøringer og for all del ikke mas! Det er den største turn offen jeg kan tenke meg...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...