Gå til innhold

Hvor mange kvm er boplassen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange kvm er leiligheten/ huset ditt? Og hvor mange bor der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom 45 og 50, huseier er litt usikker. Vi er 2 stk som bor her, pluss en katt.

Egentlig litt for lite for oss, men vi er i etableringsfasen og her er billig og inkl. strøm, så vi bor her for å legge oss opp penger til å kjøpe drømmehuset :)

Skrevet

Har en hybelleilighet på drøyt 25 kvadratmeter ca. Litt avnskelig å vite, er flere små rom. Er bare meg alene:)

Skrevet

54 m2 - bor der alene.

Skrevet

ca 50, pluss veranda på 5-6 kvm og en kjellerbod. Vi er to voksne som bor her, og det fungerer egentlig veldig bra. Men kunne tenkt oss et rom til, eget kjøkken (ikke åpen løsning) og en liten hageflekk.

Skrevet

Huset er på 215 kvm, ca 25-30 av disse er hybelleilighet som vi leier ut inntil barna blir større. På resten av kvadratmeterne bor mor, far, fire unger og hund :)

Skrevet

75 kvm, stor terrasse og stor nok hage.

Bor alene og det er akkurat passe til meg ;)

Skrevet

60 kvm og bor alene. Synes det er helt greit.

Skrevet

Ca 150 kvm.

Vi er 2stk + en liten pus.. :hjerte:

Helt fin størrelse nå, men om det kommer et par unger vil vi nok lete etter noe litt større..

Skrevet

Ca 75 m2 pluss terrasse. Bor med samboer. Mer enn stort nok for oss to.

Skrevet

120 m2, bor her med mine 2 barn. Her har vi god plass synes jeg.

Skrevet

110 kvm rekkehus. To voksne, to tenåringer + en katt. Kunne tenkt meg et ekstra rom, men det er jo forsåvidt plass til oss her ;)

Skrevet

100 m2 og jeg bor alene.

Skrevet

100 m2, her bor to voksne og to barn. Barna har store rom og klarer seg godt med det.

Selvfølgelig kunne vi tenke oss større plass, men vi har det vi trenger!

Skrevet

85 kvm. Bor alene nå, men vi blir to når lillegullet kommer :) Perfekt størrelse foreløpig :)

Gjest Sommertid
Skrevet

ca 80 kvm. Det er meg og datteren min som bor her. Helt perfekt størrelse. Trenger i vertfall ikke noe større en dette.

Skrevet

115 kvm, to voksne og ett barn :)

Skrevet

220 kvadrat, alene med dyr.

Skrevet

145 kvm. Blir bare meg og min kjære :-) Også har jeg en "skilsmisse- hund" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...