Gjest Atlas Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Hva tenker du når du ser veldig veltrente gutter? At de er sterke og i stand til å ta vare på deg? Med veltrente mener jeg slik, ikke slik!
Gjest petre Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Jeg tenner ikke på veldig veltrente. Tenker de er mest opptatt av seg selv jeg, enn å ta vare på andre. Forresten ikke særlig opptatt av å bli tatt vare på kjenner jeg.
Sunniva81 Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Tja, tenner ikke spesielt mer på disse veltrente mennene,jeg.De er jo flotte å se på,for all del.Men det skal myyye mer til enn en veltrent kropp for min del i allefall. 1
Gjest Atlas Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Jeg tenner ikke på veldig veltrente. Tenker de er mest opptatt av seg selv jeg, enn å ta vare på andre. Forresten ikke særlig opptatt av å bli tatt vare på kjenner jeg. hmm, interessant. Er det ikke viktig at en mann er opptatt av å ta vare på seg selv?
Gjest Atlas Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Tja, tenner ikke spesielt mer på disse veltrente mennene,jeg.De er jo flotte å se på,for all del.Men det skal myyye mer til enn en veltrent kropp for min del i allefall. OK Men ser du ikke av og til gutter på gata som du snur deg etter? (Slike boys er garantert veltrente.)
Sunniva81 Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 OK Men ser du ikke av og til gutter på gata som du snur deg etter? (Slike boys er garantert veltrente.) Nei snur meg sjeldent etter menn på gata.Og om jeg gjør det,så er det fordi jeg liker ansiktet heller,og synes mannen er kjekk på den måten. Da spiller det ingen rolle om mannen er veltrent eller har noen kilo ekstra. 1
Gjest ak Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 De tar vare på kropp og helse, er spreke maskiner og orker å ta i litt. skikkelig mannfolk! ... ekke musklene i seg selv, utholdenhetsutøvere er vel så sexy som de som bare pumper.. "jålete" trening som bare går på utseende ekke jeg så fan av.. triathlon, ski, sykling, svømming, løping, friidrett osv derimot <3
Gjest Sommertid Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Tja, jeg tenner vel ikke på det i den forstand men det er pent å se på. Jeg blir mye mere tiltrekkt av ansiktstrekk, korppsspråk og personlighet og tenker ikke så mye på om personen har litt ekstra på kroppen. Har vert sammen med like mange "kosebamser" som velltrente gjennom livet. 1
flickan Skrevet 19. november 2010 #9 Skrevet 19. november 2010 Signerer de over Muskler er ikke viktig for tenningen min.
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. november 2010 #10 Skrevet 19. november 2010 For min del hadde faktisk fyren i den første linken din litt i overkant med muskler også, så jeg hadde nok satt pris på noen med litt mindre muskler Men for all del, trening er sunt og bra, og ser man sunn ut så hjelper det ofte på Jeg snur meg sjelden eller aldri etter muskuløse kropper på gata, det jeg i første rekke tiltrekkes av er glimt i øyet og et pent ansikt (etter min standard, mine venninner er sjelden enig). 1
aline Skrevet 19. november 2010 #11 Skrevet 19. november 2010 Hva tenker du når du ser veldig veltrente gutter? At de er sterke og i stand til å ta vare på deg? Med veltrente mener jeg slik, ikke slik! Jeg tenker ikke noe spesiellt når jeg ser veltrente gutter, jeg har endel av dem rundt meg til vanlig og det er ikke DET som gjør dem interessante eller ikke. At det er ett pluss dersom en interessant mann også er veltrent (altså i tillegg til alt det andre som krevs for å vekke interessen) er så! Men det har ingenting med at jeg ønsker eller trenger en som kan ta vare på meg. Jeg er fullt ut i stand til å ta vare på meg selv og ønsker en partner for helt andre ting. Jeg trener mye selv, og er ganske veltrent. Bruker mye tid på trening (dans) og treningssenteret ellers, er opptatt av kropp og helse, liker å føle meg veltrent og sterk (ikke fitness-utseendet, selv om jeg også liker det på jenter). Men det er bonus med veltrent fordi det vil vise at han har en interesse i kropp og helse (om man ikke går på de overdimensjonerte som har tatt det helt til andre nivåer, der ikke lenger helsa er god engang) som kan matche min interesse i det samme. Dansegutta har flotte kropper!!! (tenker da ikke lange syltynne ballroom-gutter, men andre dansere som har fantastisk flotte og muskuløse kropper pga dansen. De får jobbet med så mange muskler, at du ser ikke bare de store hovedmusklene bule, men du ser markerte muskler i fleng. ) Visuellt liker jeg det, men det er overhode ikke noe must i en partner!!! at de tenker på hvordan de ser ut er helt greit, det gjør jeg og. At de liker å trene, har en lidenskap, er en bonus. OK Men ser du ikke av og til gutter på gata som du snur deg etter? (Slike boys er garantert veltrente.) Jeg kan lett snu meg på gata, men som Sunniva er det ikke kroppen som gjør at jeg snur meg, men ansiktet, utstråling, øyne. Han kan like gjerne ha noen kg for mye, være syltynn (tynnere en jeg "foretrekker"), for det er ikke DET som er avgjørende for om jeg snur meg etter noen. En flott kropp i seg selv, vil ALDRI være nok til å snu meg etter!!
Wonders Skrevet 19. november 2010 #12 Skrevet 19. november 2010 hahaha morsomme bilder. Hvorfor, fordi det betyr at de har egenomsorg, noe som er positivt, og smitter over på meg. Det viser meg at han synes det er viktig å ta vare på seg selv, og hverandres helse.
Gjest Sobril Skrevet 19. november 2010 #13 Skrevet 19. november 2010 Jeg tenner ikke på veldig veltrente. Tenker de er mest opptatt av seg selv jeg, enn å ta vare på andre. Forresten ikke særlig opptatt av å bli tatt vare på kjenner jeg. Ditto
Gjest Atlas Skrevet 19. november 2010 #14 Skrevet 19. november 2010 Nei snur meg sjeldent etter menn på gata.Og om jeg gjør det,så er det fordi jeg liker ansiktet heller,og synes mannen er kjekk på den måten. Da spiller det ingen rolle om mannen er veltrent eller har noen kilo ekstra. Jo, du gjør det Ansiktet til en mann er en direkte speiling av testosteron nivået hans. Veltrent gutter = høyt testosteron nivå => definerte ansiktstrekk Utrente gutter = lavt testosteron nivå => runde ansikt
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. november 2010 #15 Skrevet 19. november 2010 Nja, tynne gutter som ikke trener kan også ha markerte ansiktstrekk, så det er nok ikke en direkte avspeiling av noe som helst.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #16 Skrevet 19. november 2010 Jeg tenner på veltrente menn (ikke nødvendigvis så rippet og store muskler) fordi de ser sunnere ut, man ser at de liker å ta vare på seg selv. Gjerne har de god selvtillit også. Finnes naturligvis de som er FOR opptatt av å ta vare på seg selv, og FOR god selvtillit. Men det går mer på personlighet.
Gjest BabyBlue Skrevet 19. november 2010 #17 Skrevet 19. november 2010 Fordi de ser sunnere ut? Sunt utseende = attraktivt. Slik er det som regel både når det gjelder menn og kvinner.
Inx Skrevet 19. november 2010 #18 Skrevet 19. november 2010 (endret) Damer gir aldri noe klart svar på hva og hvem de tenner på. Det er alltid subjektivt, ullent og åpent for tolkning. Bør jo kanskje legge til at dersom dama tenner på deg så merkes det jo som regel, heldigivs Endret 19. november 2010 av Inx
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. november 2010 #19 Skrevet 19. november 2010 Damer gir aldri noe klart svar på hva og hvem de tenner på. Det er alltid subjektivt, ullent og åpent for tolkning. Så alle menn tenner på en ting, det er ikke subjektivt? Har man rompe og pupper så er det nok liksom? For min del tenner jeg på en god kombinasjon av utseende og personlighet. Men denne kombo'n kan variere veldig, og det finnes ikke så mange fellestrekk i utseende eller personlighet, så skulle jeg trekke fram noe generelt blir det gjerne ullent og intetsigende.
Gjest Atlas Skrevet 19. november 2010 #20 Skrevet 19. november 2010 Nja, tynne gutter som ikke trener kan også ha markerte ansiktstrekk, så det er nok ikke en direkte avspeiling av noe som helst. Tja, er "vitenskapelig bevist" godt nok for deg? Eller vet du kanskje bedre? Det er stor forskjell på et definert ansikt fordi man er frisk og beinete ansikt fordi man er mager!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå