Gå til innhold

Kan dette være clamydia?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En venninne minnet meg på om jeg hadde ringt legen og fått time. Jeg hadde glemt det bort, men sist helg fortalte jeg henne og hun så at jeg nesten ikke klarte gå pga smerter nederst i magen.

Smertene gikk over, kom tilbake tirsdag for fullt og i dag igjen. Jeg vet at jeg ikke hadde noen sykdommer for ett år siden, men har ikke vært på gu siden det. Og har hatt sex to ganger.

Derfor har jeg regnet med at sjansen er minimal siden jeg ikke er en ungdom og heller ikke de jeg lå med.

WTF, hva skal jeg si til legen. Heter det ikke at man skal oppgi sine seksuelle forbindelser? Man er forpliktet til det.

Jeg kan jo si sannheten:

Jo, han ene døde i vår og han andre vet jeg bare ikke mer enn fornavnet på. Dette er pinlig. Jeg har ikke hatt sex på over et halvt år nå, og det er ingen fare for at jeg smitter noen men hva skal jeg si til legen?

Du legen min, jeg må be deg ta noen prøver men du trenger ikke fylle ut noen skjemaer hvis det viser seg at jeg har kjønnsykdommer. Jeg håper du forstår at dette er pinlig for meg.

Hva har dere gjort i lignende situasjoner? Jeg har aldri hatt sykdommer bortsett fra da jeg var 20 og det viste seg å være clamydia som jeg hadde gått med så lenge at jeg måtte ha akutttime. Da spurte heller ikke legen om noe, bare om jeg hadde fast partner og det hadde jeg fått noen måneder før så det kunne jeg bekrefte og fikk to resepter.

Men nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klart det kan ;)

det er bare en ting å gjøre, test deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...