Bø Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg skal kjøpe meg mitt første leketøy, og trenger anbefalninger. Kjøpte en G-orm på lørdag som bare går i stykker, så jeg skal bytte den i noe annet. Hva kan dere anbefale?
Dødspingvinen Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg anbefaler "The Wabbit"! En litt billigere kopi av den i "sex and the city" og den fungerer heeeeeelt flott!
*Lillian* Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 Jepp - Wabbit Vibe gjør jobben Lillian
Dødspingvinen Skrevet 13. oktober 2003 #4 Skrevet 13. oktober 2003 Også er den ganske så søt... Ser ikke det minste skummel eller faretruende ut
Bø Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2003 Sikter dere til Turbo Jelly Wabbit Vibrator? Den så litt skummel ut... :oops:
AmusaDamini Skrevet 13. oktober 2003 #6 Skrevet 13. oktober 2003 Skummel? Den er fantastisk! Jeg har også en g-orm, den har støvet ganske bra ned etter at jeg fikk meg en Wabbit Vibe. Kan også anbefale Samurai og Perlemor.
Bø Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2003 Har nå funnet ut at Turbo Jelly Wabbite Vibe, og Wabbit Vibe ikke er det samme. Hvilken er det dere snakker om?
*Lillian* Skrevet 13. oktober 2003 #8 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg snakker om en som er blå/lilla Lillian
Kamasutra Skrevet 14. oktober 2003 #9 Skrevet 14. oktober 2003 "The Samurai" kan være litt hard/tøff mot klitoris for noen kvinner da den går rett på klitoris. Kan derfor anbefale high-tech vibratoren "The Purple Panther" som fåes kjøpt hos Slettet. Reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Du kan heller ikke linke til eget foretak i profilen, eller bevisst drive reklame for andre firmaer/nettsider ved gjentatte linker i innlegg eller signatur. Remyline -Moderator- Denne vibratoren har to tupper på klitorisstimulatoren, slik at de går på siden av klitoris. Dette er GARANTERT en bra førstegangsvibrator du vil bli fornøyd med. :D PS: ikke glem glidemiddel...
*Lisa* Skrevet 14. oktober 2003 #10 Skrevet 14. oktober 2003 Ville gått for noe enklere enn en high-tech vibrqator som førstegangskjøp. Selv har jeg et nokså bredt utvalg i skuffen, men kopliserte kontrollpaneler og roterende hoder får alltid ligge i fred. Liker heller ikke sånne utvekster som skal stimulere klitoris, synes det er bedre bruke selve vibratoren til det. Men dette er jo smak og behag igjen, ikke så lett å vite hvordan du liker det. Mitt forslag er uansett å kjøpe en vanntett en! Så kan du variere med å ta den med i badekaret f.eks. Og gå for et jelly-materiale, mykt og hardt på en gang Taen titt hos http://www.shop.erotikknett.no/ *Lisa*
Adina Skrevet 14. oktober 2003 #11 Skrevet 14. oktober 2003 Siden jeg er en skikkelig nysgjerrigper må jeg spørre... hvorfor anbefale secret.no hele tiden når pakken uansett sendes fra Beathe Uhse? Er det ikke da bedre å anbefale Beathe Uhse? Den største forskjellen er jo at de opererer med max leveringstid på 7 dager… 3 dager kortere enn det secret skriver på sine sider?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå