Gå til innhold

Kan noen anbefale vibrator/ dildo til en nybegynner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg mitt første leketøy, og trenger anbefalninger. Kjøpte en G-orm på lørdag som bare går i stykker, så jeg skal bytte den i noe annet.

Hva kan dere anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler "The Wabbit"! En litt billigere kopi av den i "sex and the city" og den fungerer heeeeeelt flott!

Skrevet

Jepp - Wabbit Vibe gjør jobben :sjarmor:

Lillian :ler:

Skrevet

Også er den ganske så søt... Ser ikke det minste skummel eller faretruende ut :wink:

Skrevet

Sikter dere til Turbo Jelly Wabbit Vibrator?

Den så litt skummel ut... :oops:

Skrevet

Skummel? Den er fantastisk! :kul: Jeg har også en g-orm, den har støvet ganske bra ned etter at jeg fikk meg en Wabbit Vibe. Kan også anbefale Samurai og Perlemor.

Skrevet

Har nå funnet ut at Turbo Jelly Wabbite Vibe, og Wabbit Vibe ikke er det samme. Hvilken er det dere snakker om?

Skrevet

Jeg snakker om en som er blå/lilla :kul:

Lillian :sjarmor:

Skrevet

"The Samurai" kan være litt hard/tøff mot klitoris for noen kvinner da den går rett på klitoris.

Kan derfor anbefale high-tech vibratoren "The Purple Panther" som fåes kjøpt hos Slettet. Reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Du kan heller ikke linke til eget foretak i profilen, eller bevisst drive reklame for andre firmaer/nettsider ved gjentatte linker i innlegg eller signatur.

Remyline -Moderator-

Denne vibratoren har to tupper på klitorisstimulatoren, slik at de går på siden av klitoris. Dette er GARANTERT en bra førstegangsvibrator du vil bli fornøyd med. :D

PS: ikke glem glidemiddel...

Skrevet

Ville gått for noe enklere enn en high-tech vibrqator som førstegangskjøp.

Selv har jeg et nokså bredt utvalg i skuffen, men kopliserte kontrollpaneler og roterende hoder får alltid ligge i fred.

Liker heller ikke sånne utvekster som skal stimulere klitoris, synes det er bedre bruke selve vibratoren til det. Men dette er jo smak og behag igjen, ikke så lett å vite hvordan du liker det.

Mitt forslag er uansett å kjøpe en vanntett en! Så kan du variere med å ta den med i badekaret f.eks.

Og gå for et jelly-materiale, mykt og hardt på en gang :sjarmor:

Taen titt hos http://www.shop.erotikknett.no/

*Lisa*

Skrevet

Siden jeg er en skikkelig nysgjerrigper må jeg spørre... hvorfor anbefale secret.no hele tiden når pakken uansett sendes fra Beathe Uhse?

Er det ikke da bedre å anbefale Beathe Uhse? Den største forskjellen er jo at de opererer med max leveringstid på 7 dager… 3 dager kortere enn det secret skriver på sine sider?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...