Gå til innhold

Hvor skal det sendes egentlig?

Anbefalte innlegg

Gjest elfhybrid
Skrevet

Skal gifte oss, og har plutselig bestemt oss for nyttårsaften, men; hjelp - hvor sender vi egentlig forlovererklæringene og det?

Det kommunale skattekontoret - eller det regionale?

Har fått så forskjellige svar at jeg er helt forvirra!

Vil sende det i morgen tidlig,rundt 07 - så det er sånn at jeg må nesten ha svar i kveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommunale.

Gjest elfhybrid
Skrevet

Det kommunale.

Bare sånn i tilfelle, jeg ringte skatteetaten,siden jeg fikk så mange forskjellige svar i de forumene jeg spurte, det er det regionale,i mitt tilfelle Skatt Nord.

Skrevet

Bor i drammen og leverte det i Drammen.

Skrevet

Du kan sende til det lokale så sørger de for at det kommer frem, men dere er litt sent ute kanskje???

Skrevet

Skal gifte oss, og har plutselig bestemt oss for nyttårsaften, men; hjelp - hvor sender vi egentlig forlovererklæringene og det?

Det kommunale skattekontoret - eller det regionale?

Har fått så forskjellige svar at jeg er helt forvirra!

Vil sende det i morgen tidlig,rundt 07 - så det er sånn at jeg må nesten ha svar i kveld!

Ser at du helst skulle hatt svar på dette for lenge siden, men svarer likevel....

Nå er det ingenting som heter "kommunalt skattekontor". Det er ikke lenger slik at det er et ligningskontor i hver kommune. Forlovererklæring og prøvingspapir sendes til den regionen du tilhører; bor du i Oslo sender du det til Skatt Øst, bor du i Trondheim sender du papirene til Skatt Midt-Norge, adresse finner du her http://www.skatteetaten.no/no/Adresser-og-apningstider/ . Du kan også levere det til skattekontoret der hvor du bor, så videresender de papirene dine. Alt som leveres til skattekontorene fra brukere blir som regel sendt til et dokumentsenter som registerer papirene og legger de inn i skatteetatens datasystemer. Sender du posten til den adressen som står oppført som postadresse til den regionen du tilhører kommer papirene direkte til dokumentsenteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...