Gjest LIVMOREN Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Jeg bare lurer litt på hvor langt oppe i skjeden befinner livmoren seg egentlig? og ligger den rett opp, eller mot høyre eller venstre side? fordi jeg kan kjenne den med fingeren trur jeg.. vaffal starten av den! er dette normalt, eller har jeg livmoren veldig langt nede?
Sugerøret Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 mormunn /livmorhalsen du kjenner tipper jeg Rund litt hard sak? http://www.fertility.no/Images/tube_fertilisation_tcm35-555.jpg http://www.pernille.info/underliv.htm
Sequax Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Tolket Ka ja som hva da jeg Oi! Var det dét det skulle være.....
Sugerøret Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Oi! Var det dét det skulle være..... jeg vet ikke men gjetta kun :klø:
Sequax Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Ja, er ikke helt godt å si hva TS mente med denne overskriften...Ble litt nysgjerrig og tenkte i de baner at emnestarter LIVMOREN kanskje kalte understellet sitt for Kaja....
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Det er nok livmorhalsen du kjenner ja. Det er tuppen på livmoren, som sitter helt øverst i skjeden, rett opp. Jeg tipper hun har skrevet i feil boks, det skulle kanskje være overskriften livmoren og ts-navnet Kaja?
Sugerøret Skrevet 19. november 2010 #9 Skrevet 19. november 2010 Ja, er ikke helt godt å si hva TS mente med denne overskriften...Ble litt nysgjerrig og tenkte i de baner at emnestarter LIVMOREN kanskje kalte understellet sitt for Kaja.... Kan ikke vi si det a? høres fornuftig ut hahah
Sequax Skrevet 19. november 2010 #10 Skrevet 19. november 2010 Kan ikke vi si det a? høres fornuftig ut hahah Ikke sant ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå