AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #21 Skrevet 20. november 2010 Eneste jeg har brent meg på, er akkurat det du holder på med nå; være skeptisk , redd, pinglete og alt jeg IKKE bør være når jeg treffer en bra jente. Er pappa til en jente på 9, godt forhold til mora og alt det der. Hadde ikke brydd meg det spøtt om min neste kjæreste har barn eller ikke, men er veldig skeptisk til hvorvidt hun forholder seg bra til MITT barn. Sikkert ubegrunnet for det meste, men dog....det ligger nå der hver gang jeg møter noen. Og jeg tror det er der utfordringen ligger for oss som har barn. Det faktum at vi er foreldre skjerper endel sanser vi ellers ikke ville brukt. Derfor tar det lenger tid, er litt vanskeligere og ikke minst...vi blir ikke yngre...jo eldre jeg har blitt jo mer kresen blir jeg. Ja det er nok sant det du sier. Vi har nok mye større krav til en eventuelt ny pga vi har barn fra før. Jeg er nok bare litt tidlig i prosessen enda og livredd for å satse igjen. Trodde virkelig jeg hadde funnet drømmemannen denne gangen og han kunne jeg gjort alt for, men så ble det ikke sånn da. Det som er negativt er at han gav opp uten å prøve og lot meg ta avgjørelsen for han. Tror han har store problemer for det er ikke sånn jeg kjenner han. Uansett jeg skal ikke dvele meg på det. Må se fremover og en dag blir jeg nok klar for å føle igjen. Det er bare det at det koster så mye mer for oss så har barn fra før når man taper. Takk for svar.
Cassiuss Skrevet 20. november 2010 #22 Skrevet 20. november 2010 Ja det er nok sant det du sier. Vi har nok mye større krav til en eventuelt ny pga vi har barn fra før. Jeg er nok bare litt tidlig i prosessen enda og livredd for å satse igjen. Trodde virkelig jeg hadde funnet drømmemannen denne gangen og han kunne jeg gjort alt for, men så ble det ikke sånn da. Det som er negativt er at han gav opp uten å prøve og lot meg ta avgjørelsen for han. Tror han har store problemer for det er ikke sånn jeg kjenner han. Uansett jeg skal ikke dvele meg på det. Må se fremover og en dag blir jeg nok klar for å føle igjen. Det er bare det at det koster så mye mer for oss så har barn fra før når man taper. Takk for svar. veldig enig, og jeg har samme historie selv med siste dama. Vi var litt frem og tilbake, og jeg var av når hun var på osv, men de siste månedene følte jeg for første gang på veldig lenge at dette er noe jeg skal tørre å satse på. Så var hun veldig usikker, og denne usikkerheten ble aldri annerledes samme hva vi gjorde og hvor bra alt var. Så hun lot meg egentlig avslutte forholdet, selv om det i realiteten var henne som gjorde det. Leit når man finner ut at en person kan være aktuell å satse på livet ut, og dette gjengjeldes med unnvikenhet, utsettelse og usikkerhet. Men jeg laster henne selvsagt ikke, det er mange sider av de fleste saker, også av denne. Det er bare så vondt når det skjer, og ikke minst tungt å tenke på at man skal igjennom en ganske lang prosess med ny person for å komme dit man var...
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #23 Skrevet 20. november 2010 veldig enig, og jeg har samme historie selv med siste dama. Vi var litt frem og tilbake, og jeg var av når hun var på osv, men de siste månedene følte jeg for første gang på veldig lenge at dette er noe jeg skal tørre å satse på. Så var hun veldig usikker, og denne usikkerheten ble aldri annerledes samme hva vi gjorde og hvor bra alt var. Så hun lot meg egentlig avslutte forholdet, selv om det i realiteten var henne som gjorde det. Leit når man finner ut at en person kan være aktuell å satse på livet ut, og dette gjengjeldes med unnvikenhet, utsettelse og usikkerhet. Men jeg laster henne selvsagt ikke, det er mange sider av de fleste saker, også av denne. Det er bare så vondt når det skjer, og ikke minst tungt å tenke på at man skal igjennom en ganske lang prosess med ny person for å komme dit man var... Høres ut så vi to har opplevd det noe av det samme ja. Hos oss var det ikke et problem med tanke på ungene. Tverdt mot. Han var helt unik der. Derfor ekstra sårt at det ble som det ble og at det var jeg som tok avgjørelsen for han. Men det er hans valg som jeg må godta. Lykke til videre til deg.
Steinar40 Skrevet 21. november 2010 #24 Skrevet 21. november 2010 veldig enig, og jeg har samme historie selv med siste dama. Vi var litt frem og tilbake, og jeg var av når hun var på osv, Spørs nok om ikke din oppførsel her var medvirkende til hennes usikkerhet. På den annen side, når ingen føler seg sikre - dvs når ikke begge føler seg helt sikre - så er det egentlig ikke liv laga. men de siste månedene følte jeg for første gang på veldig lenge at dette er noe jeg skal tørre å satse på. Så var hun veldig usikker, og denne usikkerheten ble aldri annerledes samme hva vi gjorde og hvor bra alt var. Så hun lot meg egentlig avslutte forholdet, selv om det i realiteten var henne som gjorde det. Leit når man finner ut at en person kan være aktuell å satse på livet ut, og dette gjengjeldes med unnvikenhet, utsettelse og usikkerhet. Men jeg laster henne selvsagt ikke, det er mange sider av de fleste saker, også av denne. Det er bare så vondt når det skjer, og ikke minst tungt å tenke på at man skal igjennom en ganske lang prosess med ny person for å komme dit man var... Kjenner meg igjen i denne tanken. Veldig demotiverende. Faktisk så demotiverende at man kan dra det ut altfor lenge.
Cassiuss Skrevet 21. november 2010 #25 Skrevet 21. november 2010 Spørs nok om ikke din oppførsel her var medvirkende til hennes usikkerhet. På den annen side, når ingen føler seg sikre - dvs når ikke begge føler seg helt sikre - så er det egentlig ikke liv laga. Kjenner meg igjen i denne tanken. Veldig demotiverende. Faktisk så demotiverende at man kan dra det ut altfor lenge. nemlig..det blir som å lage en gourmet-middag til seg selv...det blir litt sånn...gidder jeg dette? nææh....tar heller noe "enkelt" med hjem ...hehe
Kames Skrevet 21. november 2010 #26 Skrevet 21. november 2010 jeg tror, at når det er unger inne i bildet, så skal det sterkere følelser til for å våge å satse enn om man er singel og enslig. Aldri om jeg vil at mine minste skal vokse opp med ny stepappa annethvert år...da er jeg heller singel. Og dater til jeg treffer den rette.
Steinar40 Skrevet 22. november 2010 #27 Skrevet 22. november 2010 (endret) nemlig..det blir som å lage en gourmet-middag til seg selv...det blir litt sånn...gidder jeg dette? nææh....tar heller noe "enkelt" med hjem ...hehe Ta med noe "enkelt" (holdt på å si ekkelt ) hjem er bare bortkastet tid. Usunt er det også. Endret 24. november 2010 av Steinar40
Gjest Dainty Skrevet 24. november 2010 #28 Skrevet 24. november 2010 jeg tror, at når det er unger inne i bildet, så skal det sterkere følelser til for å våge å satse enn om man er singel og enslig. Aldri om jeg vil at mine minste skal vokse opp med ny stepappa annethvert år...da er jeg heller singel. Og dater til jeg treffer den rette. Dette høres ut som en veldig sunn holdning, og noe flere foreldre burde ta til seg!
Steinar40 Skrevet 24. november 2010 #29 Skrevet 24. november 2010 Dette høres ut som en veldig sunn holdning, og noe flere foreldre burde ta til seg! Helt enig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå