angkortom Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 (endret) Mulig jeg er sløv, men jeg har ikke funnet noen tråd på forumet hvor medlemmene kan poste sine patetiske små og store poetiske skapelser. Jeg starter med mitt fåfengte bidrag, og håper andre følger etter. Det er jo tross alt ett Quindeforum. Vaginisme mot muslimsk terrorisme Skjedekramper versus selvmordbombere Vårt samfunn i dah Vil det gå bra? Vil krampen ta? Vil selvmordsbomberens bombe gå ahh Og, snille Dem. Ikke trekk inn Kina da er De snill. Endret 18. november 2010 av angkortom
angkortom Skrevet 18. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 18. november 2010 Siden det allerede har gått ett halvt minutt og det ennå ikke hagler inn med svar, fortsetter jeg med et bevisstløst sammensurium av et Haikudikt. Jeg kjører Opel i min bopæl. Jeg har ikke sertifikat, da jeg kjører mest privat.
Gjest Sommertid Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Hvis jeg har skjønnt deg rett så vill du at vi skal skrive våre dikt ol her? Får komme med mitt bidrag. Små Kutt Mennesker ser som regel på det store bildet De glemmer detaljene. Tenker ikke så mye på hvordan tingene skjedde eller om man gjør noe som kan såre. De tror at små kommentarer bare flyr forbi. De Glemmer Glemmer at de små kuttene også blør mye.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Det finnes en dikttråd fra før av: http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=159145
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå