nostalgia Skrevet 14. november 2005 #1 Skrevet 14. november 2005 Vi skriver en setning hver - og så ser vi om vi får et ordentlig dikt ut av det? Regnvåte morgengater
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2005 #2 Skrevet 14. november 2005 Regnvåte morgengater Blir til is når skumringen faller
nostalgia Skrevet 14. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2005 Regnvåte morgengater Blir til is når skumringen faller Mørke skygger lister seg gatelangs
Gjest Zim-zum Skrevet 14. november 2005 #4 Skrevet 14. november 2005 Regnvåte morgengater Blir til is når skumringen faller Mørke skygger lister seg gatelangs Vandringer, vandringer i mørket
nostalgia Skrevet 15. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2005 Regnvåte morgengater Blir til is når skumringen faller Mørke skygger lister seg gatelangs Vandringer, vandringer i mørket Ensomme sjeler søker svar
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #6 Skrevet 15. november 2005 Regnvåte morgengater Blir til is når skumringen faller Mørke skygger lister seg gatelangs Vandringer, vandringer i mørket Ensomme sjeler søker svar På spørsmål ingen stiller
nostalgia Skrevet 15. november 2005 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2005 Bra!!... tror det holder jeg?? Jeg begynner et nytt dikt: Tidlig morgenbris vekker dagen
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2005 #8 Skrevet 15. november 2005 Tidlig morgenbris vekker dagen Nok et nyfødt døgn
nostalgia Skrevet 15. november 2005 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2005 (endret) Tidlig morgenbris vekker dagen Nok et nyfødt døgn Duften av nytrukket kaffe smyger seg gjennom huset Endret 15. november 2005 av nostalgia
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #10 Skrevet 15. november 2005 Tidlig morgenbris vekker dagen Nok et nyfødt døgn Duften av nytrukket kaffe smyger seg gjennom huset Og fjerner hvert spor av søvn
nostalgia Skrevet 16. november 2005 Forfatter #11 Skrevet 16. november 2005 Tidlig morgenbris vekker dagen Nok et nyfødt døgn Duften av nytrukket kaffe smyger seg gjennom huset Og fjerner hvert spor av søvn Over kjøkkengulvet danser dagens første solstråler
Gjest Zim-zum Skrevet 17. november 2005 #12 Skrevet 17. november 2005 Tidlig morgenbris vekker dagen Nok et nyfødt døgn Duften av nytrukket kaffe smyger seg gjennom huset Og fjerner hvert spor av søvn Over kjøkkengulvet danser dagens første solstråler Bortover gulvets flate
nostalgia Skrevet 18. november 2005 Forfatter #13 Skrevet 18. november 2005 Tidlig morgenbris vekker dagen Nok et nyfødt døgn Duften av nytrukket kaffe smyger seg gjennom huset Og fjerner hvert spor av søvn Over kjøkkengulvet danser dagens første solstråler Bortover gulvets flate svever restene av nattens illusjoner...
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2005 #14 Skrevet 18. november 2005 Tidlig morgenbris vekker dagen Nok et nyfødt døgn Duften av nytrukket kaffe smyger seg gjennom huset Og fjerner hvert spor av søvn Over kjøkkengulvet danser dagens første solstråler Bortover gulvets flate svever restene av nattens illusjoner... Berre den knuste kaffikoppen ligg attende..
nostalgia Skrevet 18. november 2005 Forfatter #15 Skrevet 18. november 2005 (endret) Nyfødt døgn Tidlig morgenbris vekker dagen Nok et nyfødt døgn Duften av nytrukket kaffe smyger seg gjennom huset Og fjerner hvert spor av søvn Over kjøkkengulvet danser dagens første solstråler Bortover gulvets flate Svever restene av nattens illusjoner... Bare den knuste kaffekoppen ligger igjen *Jeg forandret siste linjen til bokmål jeg * Synes det ble veldig fint nå jeg!!, vi trenger ikke mer enn dette gjør vi?? Nå er det litt søtt og litt mystisk også o0o0oo!! Noen som vil starte et nytt dikt? Endret 21. november 2005 av nostalgia
Gjest Zim-zum Skrevet 20. november 2005 #17 Skrevet 20. november 2005 I morgon kjem den nye dagen Morgonnye menneskje i storbykø
nostalgia Skrevet 21. november 2005 Forfatter #18 Skrevet 21. november 2005 I morgon kjem den nye dagen Morgonnye menneskje i storbykø Dirrende av forventning
Gjest Zim-zum Skrevet 22. november 2005 #19 Skrevet 22. november 2005 (endret) I morgon kjem den nye dagen Morgonnye menneskje i storbykø Dirrande av forventning og framleis med kjenslene av nattas favntak i kroppen (Jeg tok meg friheten å endre det siste innlegget til nynorsk). Endret 22. november 2005 av Zim-zum
nostalgia Skrevet 23. november 2005 Forfatter #20 Skrevet 23. november 2005 (Jeg tok meg friheten å endre det siste innlegget til nynorsk). ← BRA!! - for jeg er (desverre) helt forferdelig dårlig til å skrive nynorsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå