AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Siden fredag har jeg vært uvel, med hodepine, svimmelhet og feber. Det ligner ikke helt på influensa fordi jeg ikke har verk i muskelene på samme måte. Men jeg sover straks jeg får sjansen og det føles ut som jeg ellers går i en døs med evig hodepine. Jeg har ikke klart å komme meg på skolen og klarer ikke handle inn mat. Matlyst har jeg heller ikke, men jeg har fått i meg vann og spist litt daglig. Bor på østlandet, men trodde ikke det gikk noen influensa eller virus nå, annet enn forkjølelse? Nå har jeg klart å komme meg fra senga og skrive dette og må bare legge meg igjen. Noen som har hørt om andre som er plaget?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Glemte nevne kvalme som kommer og går. TS.
Gjest Tica Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Eksakt mine symptomer. Hodepine, svimmel, svette/ frysetokter, feber. Har ikke dratt til lege, men tror ikke dette er normal influensa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå