Gå til innhold

Utsatt mensen-blødninger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg valgte å utsette mensen så jeg skulle slippe den i denne månden. Men hele tiden så kom det brunaktig utflod. Når det var rundt 3-4 piller igjen på brette så begynte jeg å blø kraftig, det begynte på lørdagen og er her fortsatt. Kommer det til å være sånn en stund? Når jeg bestemte meg for å utsette så trudde jeg nå at jeg skulle slippe å gå å tenke på om det kom noe eller ikke, hvorfor skjedde det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Applestore
Skrevet

Har du akkurat begynt eller hoppet over mange ganger?

Skrevet

Det er første gang jeg har hoppet over mensen, har gått på p-piller siden juni-juli.

Gjest idakaroline
Skrevet

Har jeg også opplevd! Det var så plagsomt at jeg måtte bytte merke til slutt!

Skrevet

Åssen merke brukte du?

Gjest idakaroline
Skrevet

Åssen merke brukte du?

Jeg brukte Loette 28. For meg var det håpløse piller, rett og slett. Hver gang jeg utsatte mensen, fikk jeg blødninger og de varte i 14 dager samtidig med kraftige menssmerter ...

Skrevet

Det er akkurat det jeg går på!

Så jeg kan da vente meg 2uker med mensen?:s

Gjest idakaroline
Skrevet

Det er akkurat det jeg går på!

Så jeg kan da vente meg 2uker med mensen?:s

Det er jo veldig individuelt! Det som jeg hadde, er ikke sikkert stemmer med deg. Det trenger ikke å bety at akkurat du får det fordi at jeg fikk det på den pilla. Jeg snakket med legen om det, og fikk da beskjed om at jeg skulle holde ut over en lengre periode. Etter et og et halvt år med sånt tull hver gang jeg prøvde å utsette mensen, orka jeg ikke mer og fikk bytte piller. Har ikke hatt noe problem med de jeg har hatt nå i det hele tatt! Går forresten på Yasmin 28.

Skrevet

Håper det går over snart,for å gå noe my mer lenger med så kraftig blødninger årker jeg ikke! Men begynte du på de rosa pillene igjen etter en uke me sukkerpiller?

Har du noe problemer med å utsette mensen med yasmin?

Har lest noen steder nå at det er flere som har problemer med loette angående utsettelse, fordi det er så lite hormoner i de pillene.

Gjest idakaroline
Skrevet

Håper det går over snart,for å gå noe my mer lenger med så kraftig blødninger årker jeg ikke! Men begynte du på de rosa pillene igjen etter en uke me sukkerpiller?

Har du noe problemer med å utsette mensen med yasmin?

Har lest noen steder nå at det er flere som har problemer med loette angående utsettelse, fordi det er så lite hormoner i de pillene.

Ja, og det fortsatte hele den første uka etter sukkerpillene. Fryktelig irriterende.

Nei, absolutt ikke! Det går som en lek. Eneste er at jeg kan kjenne litt ømhet i magen akkurat på det tidspunktet jeg egentlig skulle hatt mensen, men det plager meg overhodet ikke.

Ta det opp med legen din, kanskje du kan få noen nye piller!

Skrevet

Ja tror jeg skal gjøre det, i alle fall til sommern kommer!

Men er det noe bivirkninger på yasmin som du har merket?

På loette så fikk jeg ekstremt hvone pupper, var så vidt jeg kunne komme nær de..

Gjest idakaroline
Skrevet

Ja tror jeg skal gjøre det, i alle fall til sommern kommer!

Men er det noe bivirkninger på yasmin som du har merket?

På loette så fikk jeg ekstremt hvone pupper, var så vidt jeg kunne komme nær de..

Jeg har ikke hatt noen bivirkninger i det hele tatt, men det er som sa jeg lenger opp - veldig individuelt! Eneste er større pupper, men jeg vil ikke kalle det en bivirkning egentlig :P Alle reagerer forskjellig. Snakk med legen din og så blir dere enige om du bør skifte og evt hva du bør skifte til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...