Gjest Celine Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 hei! Jeg fikk en telefon fra kjæresten min idag om at han har fått klamydia, og det skal visstnok komme fra meg. Jeg spurte en jeg sist hadde meg med tidlig i august om han hadde klamydia, og at han måtte ha smittet meg. Men han sier at han nettopp har sjekket seg, og hadde ikke klamydia. Jeg har kanskje noen symptomer (?) Har hatt mellomblødninger lenge nå, hver eneste dag. Men det er det eneste. Hvorfor skal sypmtomer komme først nå og ikke tidligere? Jeg begynner å tvile litt på kjæresten min, kanskje han har vært utro i den tiden vi har vært sammen?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Vel, umulig for oss å vite. Enten har en av dere blitt smittet før dere ble sammen, eller vært utro nå i etterkant.
Gjest Celine Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Men jeg tenker, på nett står det at det tar 1-3 uker før symptomer kommer hvis det oppstår. Hvorfor skal jeg få symptomer først 3 mndr etter? For meg er det nesten mye mer logiskt at partneren min hadde sex med en annen for 3 uker siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå