Gjest rex Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Nå har vi jo to tissetråder, en med baken, så nå må vi ha en med pupper og da. Hvordan ser den beste puppene ut? Jeg liker de aller best ganske store, runde og naturlige http://bildr.no/view/760668
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Store, runde og naturlige? Da tenker jeg alltid på Samantha Fox, av noen merkelig årsak. Har vel å gjøre med at jeg vokste opp på 80-tallet... Jeg setter ellers pris på naturlige bryster. Jeg er nok ikke så glad i alt for store bryster. Så alt fra bittesmå til mellomstørrelse. Fortrinnsvis med brystvorte man kan suge på og leke med.
Gjest brutal_mann Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Det er umulig å linke til alle de typer bryst som rett go slett er fantastiske... Men jeg favoriserer ekte og følsomme fremfor alt annet. 1
FantasDick Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 (endret) Jeg liker så å si alle pupper, men de absolutt fineste jeg noen gang har sett må være disse! Gæh, funker ikke emoticons? Endret 17. november 2010 av Zaphireh 2
Chiyo Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Hva er det egentlig med menn og pupper? Moren din har dem, de er for amming. Hva kan muligens være så spennende med dem?
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Hva er det egentlig med menn og pupper? Moren din har dem, de er for amming. Hva kan muligens være så spennende med dem? Hva er det egentlig med kvinner og pikker? Faren din har den, den er til for å tisse med. Hva kan muligens være så spennende med dem? 5
FantasDick Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Pupper er jo veldig sensuelt, da! Jeg er kvinne og jeg elsker pupper!!
Chiyo Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Hva er det egentlig med kvinner og pikker? Faren din har den, den er til for å tisse med. Hva kan muligens være så spennende med dem? Jeg syns ikke pikk er særlig spennende. Det er bare er bra verktøy for å tilfredsstille meg. Trenger den egentlig ikke. Ville ikke vært verdens undergang om jeg aldri fikk pikk igjen for å si det slik. Det finnes erstatninger.
Chiyo Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 Pupper er jo veldig sensuelt, da! Jeg er kvinne og jeg elsker pupper!! Jo jeg kan være enig i det. Jeg synes egentlig at kvinnekroppen generelt er ganske vakker. Jeg tar et valgfag i kunsthistorie på uni og man ligger jo merke til hvordan kvinnekroppen blir brukt i malerier osv.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #11 Skrevet 18. november 2010 Jeg syns ikke pikk er særlig spennende. Det er bare er bra verktøy for å tilfredsstille meg. Trenger den egentlig ikke. Ville ikke vært verdens undergang om jeg aldri fikk pikk igjen for å si det slik. Det finnes erstatninger. Med et slikt menneskesyn så er det jo ikke rart at du ikke skjønner at enkelte mennesker synes at andre mennesker er vakre, skjønne...
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 Jeg liker så å si alle pupper, men de absolutt fineste jeg noen gang har sett må være disse! Gæh, funker ikke emoticons? De var fine!! Hvem er det?
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #13 Skrevet 18. november 2010 Jo jeg kan være enig i det. Jeg synes egentlig at kvinnekroppen generelt er ganske vakker. Du er enig i at pupper er sensuelle, men du skjønner ikke hvorfor menn liker dem? :klø:
Gjest Eurodice Skrevet 18. november 2010 #14 Skrevet 18. november 2010 Jeg liker så å si alle pupper, men de absolutt fineste jeg noen gang har sett må være disse! Gæh, funker ikke emoticons? De er flotte, men jeg er nesten sikker på at de ikke er slik fra naturens hånd. Se med forstørrelsesglass, så ser du svake arr.
FantasDick Skrevet 18. november 2010 #15 Skrevet 18. november 2010 De var fine!! Hvem er det? Jeg aner ikke, random dame fra babetråden på Diskusjon. De er flotte, men jeg er nesten sikker på at de ikke er slik fra naturens hånd. Se med forstørrelsesglass, så ser du svake arr. Ja, jeg er klar over at de (sikkert) er fake, slapp av! De er uansett de fineste puppene jeg har sett.
Chiyo Skrevet 18. november 2010 #16 Skrevet 18. november 2010 Du er enig i at pupper er sensuelle, men du skjønner ikke hvorfor menn liker dem? :klø: Det var ikke det jeg mente. Jeg kan godt skjønne at folk syns bryst er vakre. Men enkelte menn er sinnsykt opptatt av nettopp pupper. Jeg syns kvinnekroppen i en helhet er vakker. Men jeg slever ikke og tenker "boobies" hvis jeg ser et par svære pupper. Sier ikke at alle menn gjør dette. Men enkelte er litt perverse på puppe område. Noe de får lov til, men jeg skjønner bare ikke hva som er så veldig spennende. De er vakre ja, men det må da være noe ekstra med dem som får folk til å tenne på ting som dette: http://www.jrcigarblogs.com/wp-content/uploads/2009/06/big_boobs.jpg Jeg syns bryst er vakre også, men helt ærlig ble jeg ikke særlig imponert av dette bildet. Men jeg fant det på bloggen til en fyr som "sparte det beste til slutt". Vær så snill å ikke tro at jeg tror alle menn er perverse puppe siklere, men jeg bare lurte på hva som er så spennende at folk kjøper blader med masse bilder av kvinner med skikkelig store pupper. Hvorfor er store puppe skikkelig heite? De er jo ikke realistiske en gang.
Daniel84 Skrevet 18. november 2010 #17 Skrevet 18. november 2010 Jeg liker så å si alle pupper, men de absolutt fineste jeg noen gang har sett må være disse! Gæh, funker ikke emoticons? Nice!
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #18 Skrevet 18. november 2010 Det var ikke det jeg mente. Jeg kan godt skjønne at folk syns bryst er vakre. Men enkelte menn er sinnsykt opptatt av nettopp pupper. Jeg syns kvinnekroppen i en helhet er vakker. Men jeg slever ikke og tenker "boobies" hvis jeg ser et par svære pupper. Hvis du er heterofil (?) så er det vel ingen grunn til at du skulle gjøre dette. Like lite grunn som for en heterofil mann å sitte å sikle over en eller annen muskuløs fyr, utover det å erkjenne at han hadde en bra kropp. Det er vel egentlig ikke så rart at menn er opptatt av pupper fra naturens side, vi er jo programmert til å reagere på en viss måte ovenfor det motsatte kjønn, og det er vel ikke så veldig mange ting som signaliserer "kvinne" mer enn pupper, nettopp bl.a. fordi menn ikke har dem. At så mange menn liker store pupper er vel fordi det er en "ekstra dose" av en av de "signalene" som vi er programmert til å reagere positivt på. Det er f.eks. heller ikke spesielt uvanlig for kvinner å få mer tenning av å se en stor penis enn en liten. Det blir noe av det samme.
Gjest HunterLady Skrevet 18. november 2010 #19 Skrevet 18. november 2010 (endret) Nå ødelegger jeg tråden med falske plastpupper http://dognpony.files.wordpress.com/2010/08/bradvei-carmen-electra-dtfeb4-02.jpg http://www.comicbookmovie.com/images/users/uploads/10959/big-boobs-blonde.jpg Små pupper er også fint: http://www.instablogsimages.com/images/2009/02/22/model_UIdKl_21642.jpg Innlegget er endret Bond, mod Endret 18. november 2010 av Bond
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2010 #20 Skrevet 18. november 2010 Hva er det egentlig med menn og pupper? Moren din har dem, de er for amming. Hva kan muligens være så spennende med dem? Ingen er så dum som du utgir deg for å være. Jeg er sikker på du er et troll. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå