Gå til innhold

Livet i ny sats.


HopelessFear

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne å trene fra i dag av. Jeg skal bli kvitt skinkelårene og det magefettet som alltid dingler utenfor bukselinningen. Skal ikke gå ned i vekt, bare få en litt fastere figur. Kondis = Ja Takk!

Så i dag tok jeg på meg god skoa og gikk hele 1,7 mil. Gjett om jeg er fornøyd! Ti knebøy neste og så en god velfortjent dusj.

I morgen er planen en 8 kilometers tur til nærmeste shoppingsenter og juleshopping. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempebra! Og etterhvert skal du se du får mye mer energi i hverdagen og et helt annet "sinn". ;) Fortsett den gode jobben, bare ikke overdriv nå i starten,da kan du fort bli for ivrig og fort lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg følge med :) Kjempebra med så lang tur da! Og jeg synes nå juleshopping kan være litt av en økt i seg selv jeg...Blir fort en del skritt mellom butikkene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk den turen til butikken, men ente bare å kjøpe en gave. (Men hei, lenge til jul ennå. Får vente til jeg kommer til trondheim, kanskje jeg finner noe der da.)

Helgen ble det ordentlig utkjøring med kjæresten. Både i det ene og det andre, samt en 6 kilometers tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...