Gjest jepps Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Hei. Er det noen her inne som har erfaringer med månedslinser? Før brukte jeg daglinser, og var stor fornøyd, men de var svindyre, så byttet over til mnd linser, som jeg tar ut før jeg legger meg. Men i dag har jeg hatt sikkelig vondt på ene øye i hele dag, og jeg er alltid nøye med å være forsiktig når jeg tar de ut linseoppbevaringsboksen så jeg ikke lager hull i linsa med neglene, og jeg vasker alltid hendene, og skyller linsene godt med linsevæske. Den ene (brukt de i 1,5 uke) er mye mer ruglete enn den andre, og den er den som sitter på det øye jeg har vondt i, og jeg klarer heller ikke å bruke mascara eller eyeliner når jeg bruker linser fordi øynene mine renner så mye til tider at alt bare renner nedover kinnene. Er månedslinser mer "skjøre" enn daglinser, eller er det noe feil med den linsen som er litt ruglete i kanten som gjør at jeg får vondt på øye? Noen som har noen erfaringer å dele?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Hei. Er det noen her inne som har erfaringer med månedslinser? Før brukte jeg daglinser, og var stor fornøyd, men de var svindyre, så byttet over til mnd linser, som jeg tar ut før jeg legger meg. Men i dag har jeg hatt sikkelig vondt på ene øye i hele dag, og jeg er alltid nøye med å være forsiktig når jeg tar de ut linseoppbevaringsboksen så jeg ikke lager hull i linsa med neglene, og jeg vasker alltid hendene, og skyller linsene godt med linsevæske. Den ene (brukt de i 1,5 uke) er mye mer ruglete enn den andre, og den er den som sitter på det øye jeg har vondt i, og jeg klarer heller ikke å bruke mascara eller eyeliner når jeg bruker linser fordi øynene mine renner så mye til tider at alt bare renner nedover kinnene. Er månedslinser mer "skjøre" enn daglinser, eller er det noe feil med den linsen som er litt ruglete i kanten som gjør at jeg får vondt på øye? Noen som har noen erfaringer å dele? Ta en ny linse som ser fin ut. Du får forresten ganske billige linser på lens4net.no og lenson.no Verdt å teste ut kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå