Gå til innhold

Fettsuging

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å ta fettsuging av magen. Jeg er er 174 cm og veier 65. Tynn og ganske grei vekt sant. Enig... Men ett eller annet har skjedd med magen min. Hele kroppen min ser ut som den tilhører en slank jente. Untatt magen,den er i tillegg til stor; skikkelig klumpete, full av celulitter og henger i rynker nedover og skjev på en måte. Jeg har aldri sett liknende å noen andre. Jeg er virkelig fortvilet og har ikke villet være i bikini på over 2 år. Det går ut over selvtilliten min... Jeg er 25 år og trener regelmessig og spiser sunt. Jeg har veldig liten lyst å legge meg under kniven , men ser snart ingen annen utvei. Hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har løs hud som henger så hjelper det ikke med fettsugning. Da må du ha bukplastikk som innebærer kutting av nedre del av magen for så dra huden på plass, som vil resultere i arr. Du kan selvfølgelig få sugd vekk litt fett samtidig.

Hvis du fettsuger på ett område som allerede har løs hus så vil det bare bli verre.

I tillegg er det jo veldig dyrt. Men du vet jo selv hvor "gale" magen ser ut, og er det ingenting annet som kan fikse det så forstår jeg veldig godt at du vurderer å gå under kniven. Du skal tross alt leve med kroppen din.

Skrevet

Jeg sier bare: ikke gjør det! Fettsuging er ingen garanti for at du får magen du ønsker deg. Arrdannelser under huden f.eks. kan gjøre at den blir verre enn utganspunktet. Jeg var ikke tjukk jeg heller, men fikk utført fettsuging. Min mage er nå slik du beskriver at din er.

Skrevet

Hmm ok... Jeg har selvfølgelig ikke lyst til å legge meg under kniven. I det hele tatt. Men jeg har lyst å bade og sole meg. de få jeg har betrodd meg til om mitt problem sier" lær deg å bli glad i deg selv, ingen legger merke til det bla bla" Men joda man legger veldig veldig godt merke til det. Får nesten lyst å legge ut bilde her. Er det noe annet som kan hjelpe? Har sett litt p dette , men jeg vet egentlig ikke om det kanskje bare er bortkastede penger...

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde gått for kniven.. Hadde selv en rar bulke-vapse mage, fettsugde et par kilo, (etter mange tårer, intens trening i flere år og ingenting virket) og nå er den i det minste en hel bit! Vi er unge, ikke kast bort disse flotte årene på å gjemme deg bort

Skrevet

Jeg føler det litt som deg champi. Jeg er jo ung men føler "min tid i solskinnet" allerede er over.... Kjipt :tristbla: Hvor gjorde du det? Hvor mye kostet det? Var det smertefullt? Hvor lenge måtte du holde deg rolig? Jeg er mest redd smerte. Og litt redd for at det ikke skal bli bra. Men det kan ikke bli så mye verre. Jeg bare skjønner ikke hva som har skjedd, jeg hadde jo sixpack for fire- fem år siden.... :snurt:

Skrevet

Jeg hadde nok vært litt forsiktig. Vær nøye med hvem du velger som kirurg i så fall.... Hvor bor du?

Skrevet

På Aviva i Oslo.. Vet ikke om jeg anbefaler det eller ikke, for har ikke vært andre steder.. men det var helt greit! Kostet vel rundt 15 tusen. Mange steder har de gratis konsultasjon med kirurgen, du kan jo få deg en sånn time og høre hva de sier?

Det var jo vondt, men det er bare til å ta smertestillende noen dager.. Etter det er det som å være veldig veldig støl, litt vanskelig å komme ut og inn av bilen, opp og ned av sofaen, ta på sko osv.. Etter et par-tre uker var det bedre, men magen var øm i flere måneder. Ikke noe problem igrunn, men greit å vite om det. Hadde ikke reist på backpacking for å si det sånn:) Magen kan være øm og hoven i opptil et år. Min kan fortsatt være litt vond hvis jeg trykker, klemmer og leter veldig, men hvem gjør egentlig det.. :)

Absolutt verdt det for min del i alle fall, det skal sies at jeg er en reser på å takle smerte, det har kanskje litt å si..

Ønsker deg masse lykke til, uansett hva du bestemmer deg for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...