Gå til innhold

Hvordan få større rumpe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke råd til treningssenter.Hvordan trene rumpa større med hjemme øvelser?Det eneste jeg har er sånn ski sykkel maskin.Er den noe bra for rumpa.Pleaas svar meg hater rumpa mi den er liten og flat:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knebøy knebøy og atter knebøy :) Går fint å gjøre hjemme, uten app. Kan jo begynne med å holde deg til en stol, 10-15 rep 3-4 sett. Når det blir for enkelt, lett, så kan du f.eks holde noe tungt i hver hånd mens du gjør knebøy. Utfall er også en super øvelse, og kan gjøres uten app. Er det vanskelig å holde balansen så ta f.eks langkosten og hold den på skuldrene som det skulle vært en vektstang, merkelig nok så er det lettere å holde balansen da.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig med inlegget over her om at knebøy og utfall er gode øvelser, men jeg ville prøvd (så fort du har lært deg teknikken ordentelig), prøvd meg med færre repetisjoner og mer vekt. Aller helst synes jeg du skal kjøpe en vektstang, men hvis ikke du vil det så kan du putte bøker i en sekk for ekstra vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen min fikk større rumpe av å ha masse sex med meg. Jeg pulte henne ofte i doggy så jeg tror det er pga hun var ofte i den posisjonen og fikk det hardt bakfra at hun fikk større rumpe :)) Ellers er jeg enig i at knebøy er best. Også har du markløft, step ups på en stol, 90 grader når du tar foten oppå stolen/benken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen min fikk større rumpe av å ha masse sex med meg. Jeg pulte henne ofte i doggy så jeg tror det er pga hun var ofte i den posisjonen og fikk det hardt bakfra at hun fikk større rumpe :))

Hahaha herlighet for et svar da :P Men hvis det funket for henne så er jo det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Exen min fikk større rumpe av å ha masse sex med meg. Jeg pulte henne ofte i doggy så jeg tror det er pga hun var ofte i den posisjonen og fikk det hardt bakfra at hun fikk større rumpe :)) Ellers er jeg enig i at knebøy er best. Også har du markløft, step ups på en stol, 90 grader når du tar foten oppå stolen/benken.

Minner meg om da eksen min fortalte at han hadde lest at sæd var så bra for magen hos damer. Det skulle forebygge magesår eller noe sånt. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En koffert med vekter får du kjøpt i sportsbutikker. Jeg mener jeg betalte rundt 300 kr for min. Bare vær obs på at det er dødstungt å bære til bilen siden du da bærer alle vektene på en gang. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfall er også en super øvelse, og kan gjøres uten app. Er det vanskelig å holde balansen så ta f.eks langkosten og hold den på skuldrene som det skulle vært en vektstang, merkelig nok så er det lettere å holde balansen da.

Hva er utfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her prøvde knebøy i dag meg 2 mel poser i hånde hahahahah,tok 15 slike også prøvde jeg utfall helvete det var tungt.Jeg merker det i rumpa sikkelig.Er jo ikke vant med å trene.Men kan dere si hvor ofte jeg skal trene for å se ressultater fort.Hvor mange utfall og knebøy skal jeg ta.Tusen takk til dere med seriøse svar.Du jonas er bare idiot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke det å trene rumpa forbrenne fettet slik som om man trener magen?

Ønsket er jo mer rumpe (rumpe=fett) og ikke hardere (muskler) rumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Flowerbomb

Vil ikke det å trene rumpa forbrenne fettet slik som om man trener magen?

Ønsket er jo mer rumpe (rumpe=fett) og ikke hardere (muskler) rumpe.

Mer rumpefett?! da får man jo bare en dvask og dissende rumpe som henger... Nei da er det bedre med muskler som både gjør rumpa større og fastere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 1 år senere...

Squats (knebøy)! Men du må gjøre det på riktig måte ellers akn det forminske rumpa di, så se på youtue videoer og gjør det riktig. Jeg fikk vondt i knærne fordi jeg gjorde det feil over elngre tid. Jeg har også hørt man får bra resultater ved å alltid ta flere knebøy enn forrige gang, at man slår rekorden sin for hver gang. Jeg har nettopp startet på squat-challenge :skya:Søk på det på google, funker kjempebra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...