Gjest Bella_ Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Jeg målte midje målet mitt i dag har gått opp 3 cm på noen få måneder.Jeg synes det er mye og kanskje på grensen til farlig?Jeg måler nå 78 cm.
Gjest Bella_ Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Og hvordan kan jeg gå ned i midjemål?Er det mulig?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Bare å begynne med mer aktivitet det, endre kosthold. Går det oppover og det ikke skjer noen endring vil det nok fortsette å gå oppover.
Gjest Bella_ Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Bare å begynne med mer aktivitet det, endre kosthold. Går det oppover og det ikke skjer noen endring vil det nok fortsette å gå oppover. ja ingen tvil om jeg skal gjøre det,men HVA?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 ja ingen tvil om jeg skal gjøre det,men HVA? Hva hva? All aktivitet hjelper. For å brenne fett mest effektivt er det kardio som teller, rask gange, jogging, svømming.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå