MellonCollie Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Vet ikke helt hvor denne egentlig passer, så da ble det på generell.. Mannen ønsker seg veldig å få kommet seg på Top Gear-showet som skal avholdes i Oslo i mars. Men jeg finner ikke noe informasjon noe sted verken om sted eller hvor billetter kan kjøpes. Noen som vet noe mer enn hva jeg har klart å google meg frem (som er ca ingenting )?
Gjest Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Blir lagt ut til salg klokken ni i morgen tidlig på vanlig bilettservice siden!
MellonCollie Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2010 Ohh!! Da var det veldig bra jeg spurte her akkurat i dag, da. Kan se for meg at de billettene kan gå fort... Tusen takk for svar
Gjest Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Var forhåndssalg i går så en del av bilettene har nok allerede gått bort. Hvertfall gullbilettene for kvelden fredag og lørdag.
Silje_Mor Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 åhh, har skikkelig lyst selv jeg! De gutta er så herlige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå