Gjest Gjest Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Jeg har et problem når jeg er på yogatimer, jeg blir så fort svett i hendene! Det skjer uansett om det vi gjør er slitsomt eller ikke, og jeg blir ikke svett noe annet sted. Det er så ille at det er vanskelig å utføre ulike øvelser hvor man må støtte hendene på matta, for de glir bare!! Noen som har det slik? Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt det? Virker ikke som noen andre har dette problemet i yogatimen...
Suzy Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Si fra til instruktøren så får du hjelp til å klemme hånda mer mot gulvet så du ikke sklir selv om du er svett
Gjest hogwash Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 To ting som kan hjelpe: -Yogamatte med grovere struktur -Håndkle tilgjengelig
Gjest TS Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Takk for tips Men jeg vet ikke helt om jeg tør si fra til instruktøren, jeg syns dette er kjempeflaut!! Og det ser ikke ut som noen andre har problem med det.. :/
Eske Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Kan slike vektløfterhansker hjelpe? Det ser kanskje ikke like oppsiktsvekkende ut som vanlige bomullshansker, om du i utgangspunktet synes problemet er flaut
Suzy Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Takk for tips Men jeg vet ikke helt om jeg tør si fra til instruktøren, jeg syns dette er kjempeflaut!! Og det ser ikke ut som noen andre har problem med det.. :/ Det har de helt sikkert - jeg har problemer med det i allefall og det finnes bot, som sagt. Jeg slet med å ikke klare å stå i f.eks adho mukha svavasana fordi jeg svettet og henda ble glatte, men da fikk jeg tips av instruktøren om hvordan jeg skulle presse hendene ned mot underlaget og fikk mye bedre tak. Instruktøren er der for å hjelpe deg.
Capricorn Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Samme problemet her, men på føttene. Skled som bambi på isen! Byttet matte og den er mye lettere å holde seg fast på Den jeg hadde før var det riller i, men kjøpte en med masse små knuter eller "klumper".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå