Gjest Bella_ Skrevet 16. november 2010 #21 Skrevet 16. november 2010 lURER veldig på hvordan en silikon rumpe ser ut da hehheh sikkert myk og deilig å sitte på gele aktig hahahha.
Gjest Eurodice Skrevet 16. november 2010 #22 Skrevet 16. november 2010 lURER veldig på hvordan en silikon rumpe ser ut da hehheh sikkert myk og deilig å sitte på gele aktig hahahha. Slike operasjoner blir foretatt i Norge, også. Du kan lese om det på plastikkirurgene.no.
Gjest Sobril Skrevet 16. november 2010 #23 Skrevet 16. november 2010 Slike operasjoner blir foretatt i Norge, også. Du kan lese om det på plastikkirurgene.no. Jeg må si at måten de reklamerer med dette på gjør meg småkvalm. De legger ihvertfall ingenting mellom linjene: "Takket være stjerner som Kim Kardashian, Serena Williams og Jennifer Lopez har store bakdeler fått en ny vår. Runde rumper er de siste sesongenes hotteste trend, og det er blant annet de ovennevnte kjendisene som kan ta mye av æren for det nye kroppsidealet. Plastikkirurgene har lang og god erfaring i rumpeforstørring, både med implantater og kroppens eget fettvev."
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #24 Skrevet 16. november 2010 Så fordi det er heeeelt normalt i LA, så skal vi rope hurra og ønske dette velkommen her i landet også? Må man virkelig adoptere alle skrudde greier som kommer fra det tegneserielandet? Og du syns seriøst at dette er en fin utvikling? Hvis noen velger å f.eks bleke rompehullet så må de få lov til det. Det går ikke utover deg.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #25 Skrevet 16. november 2010 silikonrumper http://www.locateadoc.com/pictures/cosmetic-surgery/buttocks-augmentation-butt-implants.html
Gjest Eurodice Skrevet 16. november 2010 #26 Skrevet 16. november 2010 Hvor blir det av de innbitte motstanderne mot "plastikkpupper"? Har ingen lagt merke til denne tråden, eller er rumpeforstørring helt greitt?
Gjest Sobril Skrevet 16. november 2010 #27 Skrevet 16. november 2010 Hvor blir det av de innbitte motstanderne mot "plastikkpupper"? Har ingen lagt merke til denne tråden, eller er rumpeforstørring helt greitt? Det er vel så nytt og ukjent enda at det neppe er noen her inne som har fått inngrepet utført. OK - jeg har tatt puppene, but stay off my butt!
Gjest Sobril Skrevet 16. november 2010 #28 Skrevet 16. november 2010 silikonrumper http://www.locateadoc.com/pictures/cosmetic-surgery/buttocks-augmentation-butt-implants.html Ikke like lett å se forskjellen her som med pupper, eller hva sier du brutus?
Gjest Eurodice Skrevet 16. november 2010 #29 Skrevet 16. november 2010 Det er vel så nytt og ukjent enda at det neppe er noen her inne som har fått inngrepet utført. OK - jeg har tatt puppene, but stay off my butt! Forat ingen skal tro at jeg reklamerer for det ene eller det andre, kan jeg fortelle at jeg ikke har noe kunstig i kroppen, bortsett fra skruer i ankelen etter et komplisert brudd .
Gjest Bella_ Skrevet 16. november 2010 #30 Skrevet 16. november 2010 Jeg synes ikke man skal ta silikon bare fordi det er trendy med store rumper.Det er det verste jeg har hørt at legene reklamerer på den måten er helt utrolig.Forsåvidt så er ikke rumpe silikon noe bedre enn silikon i puppene,men det er kanskje ikke så kjent så derfor snakkes det ikke så mye om det.Vedder på at flere av de stjernene har silikon i rumpa.Synes spessielt kardishan sin ser unaturlig ut.
Gjest Purple Haze Skrevet 16. november 2010 #31 Skrevet 16. november 2010 Hvis noen velger å f.eks bleke rompehullet så må de få lov til det. Det går ikke utover deg. Har jeg sagt at noen ikke får lov? Spiller jo ingen rolle om det ikke går ut over meg. Jeg kan likevel engasjere meg i noe jeg syns er en syk trend, selv om det ikke påvirker meg direkte. Det kalles samfunnsengasjement. Noen må faktisk stå i mot dette syke skjønnhetspresset som sprer seg, og se det store bildet. Ikke bare seg selv. Og hvem vil ha større rumpe? Trodde de fleste damer ønsket at rumpa deres var mindre. 1
Gjest Purple Haze Skrevet 16. november 2010 #32 Skrevet 16. november 2010 Ikke like lett å se forskjellen her som med pupper, eller hva sier du brutus? Lurer på om noen av disse angret etterpå? De fleste av dem hadde finere rumpe før de opererte seg.
Gjest Bella_ Skrevet 16. november 2010 #33 Skrevet 16. november 2010 Lurer på om noen av disse angret etterpå? De fleste av dem hadde finere rumpe før de opererte seg. Synes ikke jeg noen av de var veldig flate så skjønner godt dem tok det,men det så fakktisk overraskende bra ut:)
Nyxe Skrevet 16. november 2010 #34 Skrevet 16. november 2010 Mange fine oppgraderinger der blant rumpe bildene.. Jeg plages ikke av silikon og kosmetisk kirurgi i det hele tatt. Det er mye fantastisk som skjer innen for det feltet (Som å rekonstruere nye ører, neser og diverse for folk som har vært født uten eller mistet ved ulykker etc.) Så det går veldig bra for meg at de "øver" seg i mellom de viktige oppdragene på å sette inn rumper her og der. Og i mange tilfeller så er det oppgraderinger det er snakk om, ikke smakløse overdrivelser som ser super kunstig ut. Jeg har ingenting selv men jeg har kjennt på silikon og pupper som er laget av eget fettvev fra kroppen (er det det de kaller det?), og alle variantene var like nok for meg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå